16 اردیبهشت 1392
شماره خبر: 24782

مسئولان سازمان زیباسازی و منطقه 11 گرد هم آمدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مسئولان سازمان زیباسازی و منطقه 11 گرد هم آمدند


سپیدارآنلاین: مدیران، مسئولان و کارشناسان سازمان زیباسازی و منطقه 11 شهرداری کرج برای تصمیم گیری در خصوص نیازهای زیباسازی منطقه گرد هم آمدند.
این نشست با هدف تعریف آیتم های مریوط به اجرای زیباسازی در منطقه 11، با حضور حسین صدرایی، مدیر عامل سازمان زیباسازی، حسین عطایی، مدیر منطقه 11 شهرداری کرج و جمعی از کارشناسان و مسئولان در محل شهرداری منطقه برگزار شد. در این نشست، پیشنهاد شهرداری منطقه در خصوص اجرای طرح جامع زیباسازی در سطح منطقه به عنوان منطقه ای مهم از کرج که از مبادی مهم و اصلی ورودی شهر است، مورد بررسی قرار گرفت ضمن آنکه در این نشست، ظرفیت ها و پتانسیل های اجرای طرح های زیباسازی شناسایی شد.
نورپردازی میدان امیرکبیر در دستور کار قرار گرفت
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج با ارزیابی مثبت از پتانسیل های موجود در منطقه 11، عنوان کرد: این سازمان به منطقه 11 با توجه به اینکه، این منطقه در همه ایام محل عبور مسافران است، نگاه ویژه ای دارد. صدرایی افزود: به منظور اجرای بهینه طرح های زیباسازی در این منطقه نیاز است، وحدت رویه و تعامل مسئولین ذیربط با اجرای این طرح ها مکمل اجرای اقدمات کارشناسی سازمان زیباسازی باشد.
وی با بیان اینکه، اجرای طرح نورپردازی میدان امیر کبیر در دست مطالعه است، گفت: پس از انجام مطالعات این مهم اجرایی می شود. این مسئول همچنین بیان کرد: از دیگر احتیاجات منطقه 11 نصب سرویس بهداشتی پرتابل است که این مهم نیز در دستور کار سازمان قرار می گیرد.
نگاه سازمان به

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود