19 شهریور 1391
شماره خبر: 11340

ضرورت مدیریت بر المانهای شهری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ضرورت مدیریت بر المانهای شهری

سپیدار آنلاین: معاون فني و اجرايي سازمان زيباسازي شهرداري كرج بر ضرورت مدیریت صحیح و منطقی بر زیبایی المان های شهری تاکید کرد.
پيمان بضاعتي پور با اشاره به اهميت و جايگاه مسايل زيباشناختي در عرصه شهرنشيني افزود: مدیریت بر این ساختارهای شهری امری مهم محسوب می شود. وی تصریح کرد: مدیریت و نظارت بر المانهای شهری به منظور حفظ و نگهداری این ساختارها، از برنامه های مهم سازمان زیباسازی است. این مسئول با تاکید بر حفظ و نگهداری از فضای سبز و المانهای شهری بیان کرد: تحقق این مهم از جمله عوامل تاثیر گذار بر دوام و بقاء سیما و منظر شهری است. بضاعتی پور همچنین بر ایجاد امکانات مناسب شهری تاکید کرد و گفت: تحقق این مهم نیازمند فراهم آوردن عناصر مكمل که ساماندهی مبلمان شهری ازمهمترین ارکان آن می باشد، است. وی افزود: از اولویت های سازمان زیباسازی، برنامه ریزی، ساماندهی، آرام سازی و بهسازی فضا و تجهیزات شهری است.
بررسی طرح های پیشنهادی در حوزه زیباسازی
معاون فني و اجرايي سازمان زيباسازي شهرداري كرج عنوان کرد: بررسی طرح های جدید پیشنهادی در حوزه زیبا سازی نمای شهری از جمله مباحثی است که دراین سازمان به طور ویژه پیگیری می شود. بضاعتی پور با اشاره به تاثیر زیباسازی و آراستگی نمای شهری در زندگی شهروندان گفت : انجام هر اقدامی برای زیباتر کردن نمای شهری شاخصه مهمی است که توسط سازمان انجام می شود. وی بررسی طرح های حجمی و نماهای ورودی همچنين تعیین و جانمایی مناسب برای نصب تلویزیون شهری را مهم ارزیابی کرد و گفت: این مهم نیز از سوی مسئولان زيباسازي به طور جدی دنبال می شود. این مسئول با تاکید بر اجرای طرح های کارشناسی زیباسازی، عنوان کرد: بر این اساس باید طرح هایی به سازمان زیبا سازی معرفی شوند که کارشناسی شده و دقیق باشند .



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود