20 شهریور 1391
شماره خبر: 11388

اجرای طرح ساماندهی تپه مرادآب در مساحت 164 هکتار

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای طرح ساماندهی تپه مرادآب در مساحت 164 هکتار

سپیدار آنلاین: مدیر حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری کرج عنوان کرد: اجرای طرح ساماندهی تپه مرادآب به عنوان یکی از پروژه در دست اقدام شهرداری کرج در مساحت 164 هکتار صورت می گیرد.
سید محمد جواد حسینی اظهارداشت: تپه مراداب در ضلع شمال شرقی کرج واقع شده است و مالکیت طرح نیز از آن شهرداری است. این مسئول با اشاره به موجود بودن نقشه های هوایی تپه مرادآب، بیان کرد: طرح ساماندهی این محدوده به صورت چند کارکردی است که این مهم از قابلیت های اصلی اجرای طرح ساماندهی می باشد. حسینی با مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح ساماندهی تپه مرادآب بیان کرد: طرح فوق در قالب اجرای پروژه های مختلف اجرایی می شود.
ایجاد پیست کارتینگ در قسمت شمالی تپه مرادآب
مدیر حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری کرج از ایجاد پیست کارتینگ در لبه شمالی تپه مراد آب خبرداد و عنوان کرد: ایجاد این پیست نقش بسزایی در افزایش مکان های تفریحی دارد ضمن آنکه این پیست می تواند در جذب افراد گردشگر اعم از گردشگران داخلی و خارجی موثر واقع شود. حسینی افزود: کاربری فرهنگی از جمله بخش هایی است که می توان برای این طرح به مرحله اجرا درآورد. وی اجرای طرح پیست دوچرخه سواری و اسکیت را از دیگر بخش های پیش بینی شده طرح ذکر و بیان کرد: سامانه های جا به جایی ویژه ای نیز در این طرح دیده شده است.
حسینی از ایجاد و راه اندازی برج یادمان و رستوران گردان در محدوده طرح ساماندهی تپه مرادآب خبرداد و گفت: از دیگر قسمت هایی که برای این طرح می توان لحاظ کرد، احداث مجموعه ورزشی و نمایشی رو باز است.
مهیا بودن زمینه مناسب برای راه اندازی تله کابین
مدیر حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری کرج با اشاره به مهیا بودن زمینه های راه اندازی تله کابین در طرح ساماندهی تپه مرادآب افزود: برای طرح تله کابین پیوند دهنده مجموعه به ایستگاه نیز پیش بینی شده است که بلندی های شرق کمربندی چالوس را در برمی گیرد. حسینی همچنین از راه اندازی مجموعه ورزشی در این محدوده از طرح ساماندهی خبرداد و عنوان کرد: تحقق این مهم با هدف افزایش سرانه ورزشی در کلانشهر کرج صورت می گیرد. وی در ادامه با تاکید بر جذب سرمایه ‌گذاران خارجی به عنوان مهمترین اهرم تکمیل چرخه اقتصاد شهری و پیشبرد پروژه های عمرانی تعریف شده، گفت: توسعه اقتصادی نیازمند سرمایه‌گذاری در بخش‌های گوناگون اقتصادی است که این مهم در مجموعه امور شهری منجر به تأمین نیازهای مالی پروژه‌های تعریف شده است. این مسئول اظهارداشت: کرج در چشم انداز سیاست‌های اجرایی تدوین شده و مأموریت‌های راهبردی، مشروط بر برنامه‌ریزی صحیح و کاربردی به سوی عمران و آبادانی هر چه بیشتر سوق پيدا مي كند.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود