11 دی 1390
شماره خبر: 3531

بیش از 10 طرح برای سرمایه گذاری خارجی در كرج آماده است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بیش از 10 طرح برای سرمایه گذاری خارجی در كرج آماده است

مدیر حوزه سرمایه گذاری و مشاركت های شهرداری كرج گفت: بیش از 10 طرح بزرگ عمرانی ، خدماتی و فرهنگی دراین كلانشهر برای جذب سرمایه بخش خصوصی و خارجی در این كلانشهر آماده است.
سید محمد جواد حسینی افزود: احداث پیست كارتینگ، پیست دوچرخه سواری و اسكیت، برج یادمان و رستوران گردان در محدوده طرح ساماندهی تپه مرادآب ازجمله طرحهای قابل سرمایه گذاری در كرج اس.
وی، احداث مجموعه ورزشی و نمایشی رو باز، راه اندازی تله كابین در ضلع شرقی كلانشهر كرج را از دیگر طرحها برشمرد. حسینی با تاكید بر جذب سرمایه ‌گذاران خارجی به عنوان مهمترین اهرم تكمیل چرخه اقتصاد شهری و پیشبرد پروژه های عمرانی تعریف شده، گفت: توسعه اقتصادی نیازمند سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی است. وی با بیان اینكه جذب سرمایه‌های خارجی از جمله روش‌های مهم تأمین منابع مالی است، اظهار داشت: در سرمایه‌گذاری خارجی عواملی چون سرمایه، تكنولوژی و سیستم‌های مدیریت مورد تأكید است. این مسئول افزود: در چشم انداز سیاست‌های اجرایی تدوین شده و مأموریت‌های راهبردی، مشروط بر برنامه‌ریزی صحیح و كاربردی این كلانشهر را به سوی عمران و آبادانی هر چه بیشتر سوق می‌دهد.وی، پروژه‌هایی چون ساماندهی محدوده تپه مرادآب و دنباله رودخانه كرج، احداث مجتمع تجاری، اداری و فرهنگی میدان شهدا، احداث مركز جامع پزشكی و خدماتی نیایش كرج، احداث مجموعه فرهنگی، تفریحی و تجاری عظیمیه، پاركینگ طبقاتی باغ خانواده و مطهری از جمله پروژه‌های در دست اقدام شهرداری برای جلب مشاركت است. حسینی از سایت گردشگری بیجی، مجتمع تجاری خدماتی خیابان برزنت و ایجاد دفاتر خدمات الكترونیك از پروژه‌های در دست بررسی برای جلب مشاركت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی یاد كرد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود