11 اسفند 1392
شماره خبر: 117611

آینده شهر کرج در افق 1414 پیش بینی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آینده شهر کرج در افق 1414 پیش بینی می شود


راهبر برنامه پروژه تهیه و تدوین سند چشم انداز 20 ساله و برنامه راهبردی و عملیاتی پنج سال اول توسعه شهر کرج گفت: با اجرای این سند آینده شهر کرج در افق 1414 پیش بینی می شود.
مهدی بزاز زاده با بیان اینکه، اجرای این پروژه طی یک فراخوان عمومی از سال 90 شروع شد، گفت: روند کار در این دوره به دلیل بروز برخی مسائل متوقف و در سال 92 با طی کردن پروسه های اداری مجدد آغاز شد. وی افزود: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته برنامه های تهیه و تدوین سند چشم انداز 20 ساله و برنامه راهبردی و عملیاتی پنج سال اول توسعه شهر کرج تحت عنوان سند چشم انداز 1414 از سال 94 آغاز می شود. مدیر برنامه راهبردی پنج ساله و سند چشم انداز 20 ساله شهر کرج عنوان کرد: روشن کردن هدف و چشم انداز مطلوب مدیریت شهری کرج در 20 سال آینده از مهمترین اولویت های این برنامه راهبردی است. بزاززاده با تاکید بر اینکه، توسعه فرايندی مهم برای داشتن شهری ایده آل است، گفت: هدف از اجرای سند چشم انداز توسعه علاوه بر آبادانی و عمران شهری، فراهم آوردن شرایط ایده آل برای زندگی شهروندان است.
سند 1414 خواسته های شهر و شهروندان را محقق می کند
راهبر پروژه تهیه و تدوین سند چشم انداز 20 ساله و برنامه راهبردی و عملیاتی پنج سال اول توسعه شهر کرج در ادامه عنوان کرد: سند 1414 با ارائه استراتژی های مناسب، مدیریت بهینه و شایسته شهری خواسته های شهر و شهروندان کرج را محقق می کند. بزاززاده اظهارداشت: تدوین برنامه های راهبردی در قالب تهیه سند چشم انداز توسعه شهری، علاوه بر موارد عنوان شده اثربخشی عملکرد و فعالیت های صورت گرفته در سطح شهر را دو چندان می کند. وی، هدف غایی و نهایی اجرای برنامه راهبردی پنج ساله و سند چشم انداز 1414 را ارائه بهترین و شایسته ترین خدمات

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود