9 آذر 1391
شماره خبر: 15756

سند عمرانی شهر براساس تدوین برنامه 4 ساله محقق می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 سند عمرانی شهر براساس تدوین برنامه 4 ساله محقق می شود

سپیدار آنلاین: رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: سند راهبردی عمران شهری بر اساس تدوین و اجرای برنامه چهار ساله محقق می شود.
عزیز صدرنژاد با تاکید بر اجرای صحیح و اصولی طرح های عمرانی، اظهارداشت: شهر مجموعه ای پویا می باشد که با گذر زمان نیاز به مولفه های متنوعی دارد که تامین زیرساخت ها در قالب اجرای پروژه های مختلف از جمله این مولفه ها می باشد. وی با اشاره به تاکید مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری مبنی بر تامین سرانه های زندگی شهری، عنوان کرد: اجرای پروژه های عمرانی از مهمترین گزینه هایی است که مدیریت شهری بر انجام آن تاکید دارد. این مسئول با بیان اینکه، سند راهبردی عمران شهری بر اساس برنامه های چهارساله در شورا انجام می گیرد، بیان کرد: برنامه های شهری به تناسب و جمعیت شهر و نیازهای زندگی شهروندی همچنین با توجه به منابع و امکانات موجود طراحی و تدوین می شود. صدر نژاد تاکید کرد: مقصد نهایی از اجرای برنامه های عمرانی در شهر، تامین نیازهای شهروندان و فراهم آوردن شرایط بهینه برای زندگی شهروندی است.
بودجه اولویت اول اجرای طرح های عمرانی است
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج، بودجه را اولویت اول در اجرای موفق طرح های عمرانی ذکر و بیان کرد: علاوه بر بودجه های شهری برای اجرای موفق طرح ها و برنامه های پیش بینی شده نیاز به بودجه و ردیف های ملی وجود دارد. صدرنژاد با ارزیابی مثبت از فعالیت و عملکرد شورای سوم، اظهارداشت: در این دوره شورا موفق شد برای نخستین بار درآمد حاصل از بودجه های ملی و ردیف درآمدها را تعیین کند. وی ادامه داد: بر این اساس، اولویت های موجود به پروژه های عمرانی اختصاص یافت که تصویب اجرای تقاطعات غیرهمسطح نمونه بارز آن است. این مسئول از جمله اهداف تعریف و اجرای پروژه های عمرانی در شهر که با محوریت های مختلف صورت می گیرد، انتفاع و آبادانی شهر دانست و گفت: ضمن آنکه در این پروژه ها تامین نیازهای زندگی شهروندی نیز به نحو موثری لحاظ شده است. صدرنژاد عنوان کرد: اجرای این طرح های عمرانی ساختار شهر کرج را آماده تحولات مثبت و بهینه ای می کند که تحقق این مهم از اهداف مهمی است که در مجموعه مدیریت شهری بطور ویژه دنبال می شود. وی گفت: بروز تحولات ساختاری مثبت و کارآمد در سطح شهر و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان از دریافت خدمات از دیگر اهداف این مجموعه خدمات رسان است.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود