12 اسفند 1392
شماره خبر: 117699

آمادگی معاونت شهرسازی برای صدور پروانه تا پیش از پایان سال

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آمادگی معاونت شهرسازی برای صدور پروانه تا پیش از پایان سال


معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج گفت: معاونت شهرسازی و کارشناسان حوزه مرکز برای صدور پروانه ساخت و ساز پرونده های مهم ارجاع شده از سوی مناطق تا پیش از پایان امسال آمادگی دارند.
احدالله احمدی پرگو در جلسه شورای معاونان شهرسازی با بیان این مطلب افزود: معاونت شهرسازی با برنامه ریزی و سیاست گذاری های صورت گرفته طی 24 ساعت اقدام به ارائه مجوز به پرونده های مهم ارجاع شده از سوی مناطق 12 گانه شهرداری کرج می کند. وی تاکید کرد: تسریع و تسهیل در ارائه خدمات شهرسازی به ویژه صدور پروانه می بایست مدنظر معاونان و کارشناسان حوزه شهرسازی قرار گیرد.
اهتمام معاونت شهرسازی برای كاهش زمان صدور پروانه
معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج افزود: این معاونت اهتمام ویژه ای برای کاهش صدور پروانه ساختمانی دارد وتحقق این مهم را به عنوان یکی از سیاست های کارآ مبتنی بر خروجی های مثبت در دستور کار دارد. احمدی، کاهش مدت زمان صدور پروانه ساختمانی را حاصل بروز تغییر و تحول های مثبت و کارآمد شهرداری خواند و عنوان کرد: تصمیم گیری و اتخاذ سیاست های کاربردی در ساختار مدیریت شهری با هدف ارتقاء سطح خدمت رسانی به شهروندان در زمینه های مختلف صورت می گیرد. وی با تاکید بر لزوم تسهیل در امور شهروندان گفت: شهرداران و معاونین مناطق 12 گانه کرج اشکالات موجود را بررسی و به این معاونت ارسال کنند تا با توجه به این موانع راهکارهای لازم در قالب بخشنامه اعلام و اختیارات لازم به مناطق تفویض شود.
ارائه خدمات مطلوب تر و و

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود