15 اردیبهشت 1392
شماره خبر: 24770

افزایش 50 درصدی آمار صدور پروانه های ساختمانی سال گذشته

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

افزایش 50 درصدی آمار صدور پروانه های ساختمانی سال گذشته


سپیدارآنلاین: معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج عنوان کرد: آمار صدور پروانه ساختمانی در سال 91 نسبت به مدت مشابه سال ما قبل، 50 درصد افزایش داشته است.
احدالله احمدی پرگو عنوان کرد: متراژ پروانه های صادر شده در سال 90 حدود سه میلیون و 800 هزار متر مربع بوده است که در سال 91 این متراژ به پنج میلیون و 800 هزار متر مربع افزایش ساختمانی در بازه زمانی عنوان شده، افزایش یافت. وی گفت: ارزیابی های فوق حاکی از آن است که این نرخ رشد در میزان صدور پروانه ساختمانی در کرج بی سابقه بوده است. این مسئول در تشریح علت استقبال از ساخت و ساز در شهر کرج، بیان کرد: تغییرات به وجود آمده در طرح تفصیلی و تسهیل در امر صدور پروانه ساختمانی، همچنین شرایط اقتصاد کشور به ویژه افزایش قیمت مسکن از جمله علت های افزایش آمار صدور پروانه ساختمانی در کرج است. پرگو در خصوص تسهیل و ارائه خدمات طی سال گذشته به شهروندان متقاضی دریافت پروانه ساخت و ساز، بیان کرد: از جمله این تسهیلات، برابر با دستور شهردار کرج، کاهش زمان لازم جهت صدور پروانه ساختمانی، برنامه ریزی برای پیگیری های مستمر از طریق حوزه معاونت معماری و شهرسازی مناطق است. وی ادامه داد: این اقدامات ضمن رفع موانع و مشکلات شهروندان در شهرداری تاثیر بسزایی در راستای امور مربوط به صدور پروانه ساختمانی داشته است.
لزوم بهره گیری از فناوری های نوین در ساختار شهرسازی
معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج بر ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین به منظور ارائه خدمات بیشتر به شهروندان تاکید کرد و گفت: این مهم علاوه بر ارتقای خدمات رسانی در پاسخگویی به متقاضیان، تسهیل و تسريع

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود