28 شهریور 1391
شماره خبر: 11777

ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی همزمان با بازگشایی مدارس در كرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی همزمان با بازگشایی مدارس در كرج

سپیدار آنلاین: رئیس امور انتظامی سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه گفت: همزمان با بازگشایی مدارس،اتوبوس های سطح شهر ضد عفونی می شوند.
محسن امیدوار با اعلام این خبر افزود: اقدام فوق از سوی سازمان اتوبوسرانی و با هدف افزایش سطح بهداشت عمومی به ویژه دانش آموزانی که برای رفت و آمد به مدارس از اتوبوس استفاده می کنند، انجام می شود. وی خاطرنشان کرد: طرح ضد عفونی اتوبوس های سطح شهر طبق سنوات گذشته و با تکیه بر برنامه‌‌ریزی‌های تدوین شده به منظور آمادگی و استقبال از ماه مهر و فصل شروع مدارس در نظر گرفته شده است. امیدوار اظهارداشت: طرح ضد عفونی و نظافت سرویس مدارس در همه اتوبوس ها اعم از اتوبوسهای سازمانی و اتوبوس های بخش خصوصی انجام شده است.
پایان ضدعفونی اتوبوسها تا آغاز فصل مدارس
رئیس امور انتظامی سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه گفت: انجام این مهم از آغاز فصل تابستان در دستور کار سازمان قرار گرفته است و تا بازگشایی مدارس به پایان خواهد رسید. این مسئول با تاکید بر ایجاد تسهیلات رفاهی برای مسافران وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس، اظهارداشت: علاوه بر پیش بینی امکانات رفاهی و تجهیز اتوبوس ها، نیاز است اقداماتی در خصوص مسائل بهداشتی صورت گیرد که ضد عفونی اتوبوس ها نمونه ای از این اقدامات است. امیدوار بیان کرد: طرح نظافت و ضد عفونی ناوگان اتوبوسرانی با هدف افزایش بهداشت عمومی و پیشگیری از بیماری های فصلی انجام می گیرد. وی، ارائه خدمات بهینه به دانش‌‌آموزان در فصل مدارس را مهم ارزیابی کرد و افزود: در ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی، داخل شویی و شستشوی ظاهری اتوبوس‌هاو ضدعفونی انجام می شود.
آمادگی اتوبوسرانی برای ارائه خدمات مطلوب
رئیس امور انتظامی سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه از آمادگی ناوگان اتوبوسرانی برای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به دانش آموزان خبرداد و افزود: امکان سرویس‌دهی مطلوب‌تر به دانش‌آموزان از سوی سامان بیش از پیش فراهم شده است. امیدوار، سالم‌سازی سطوح دسترسی مردم در داخل ناوگان را از رسالت‌های مهم سازمان اتوبوسرانی ذکر و بیان کرد: توجه به این مهم همواره در دستور کار سازمان قرار دارد.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود