30 شهریور 1391
شماره خبر: 11878

اتوبوسرانی آخرین جمعه شهریور تعطیل نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اتوبوسرانی آخرین جمعه شهریور تعطیل نیست

سپیدار آنلاین: مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه از آماده باش واحد های مختلف این سازمان در آخرین جمعه شهریوماه جاری خبر داد و گفت: برغم تعطیلی رسمی روز جمعه، سازمان اتوبوسرانی کرج در آخرین جمعه شهریور باز است.
حمید دلشاد با بیان این مطلب از برگزاری نشست درون سازمانی با حضور مدیران، معاونین و مسئولان سازمان اتوبوسرانی با موضوع برنامه ریزی برای استقبال از مهر خبرداد. وی عنوان کرد: بر اساس سیاست های اتخاذ شده در این نشست مقرر شد، پرسنل بخش های مختلف، رانندگان اتوبوس های سازمانی، پرسنل تعمیرگاهی، و نیروهای ستادی سازمان آخرین جمعه ماه جاری به صورت 24 ساعته در سازمان حضور داشته باشند. دلشاد اظهارداشت: از اولویت های سازمان اتوبوسرانی در اولین روز بازگشایی مدارس، سرویس دهی مناسب به دانش آموزان است که این مهم در قالب برنامه ریزی های ستاد استقبال از مهر گنجانده شده است.
چکاپ فنی ناوگان اتوبوسرانی
مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه از چکاپ فنی ناوگان اتوبوسرانی خبرداد و عنوان کرد: انجام این مهم از جمله اقداماتی است که در راستای آماده سازی سازمان برای ورود به سال تحصیلی جدید انجام شده است. دلشاد در ادامه با اشاره به شستشوی اتوبوس های ناوگان اتوبوسرانی، بیان کرد: نظافت و ضد عفونی داخل اتوبوس ها نیز با هدف ارتقاء سطح بهداشت عمومی از سوی مسئولین واحد های ذیربط انجام شده است. وی افزود: با تدابیر و سیاست های اتخاذ شده در نشست فوق تاکید شده است که روز بازگشایی مدارس هیچ اتوبوسی دچار نقص و مشکلات فنی نشود.
نصب بنر با مضامین هفته دفاع مقدس
مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه با اشاره به همزمانی بازگشایی مدارس و سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس گفت: نصب بنر با مضامین هفته دفاع مقدس از اقدامات فرهنگی سازمان است. دلشاد همچنین یادآور شد: نصب تابلوهای مسیرنمای متحدالشکل اتوبوس ها از اقدامات مهمی است که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و روز اول مهر بین اتوبوس های خطوط مختلف توزیع می شود. وی بیان کرد: هدف از ارائه طرح متحدالشکل کردن مسیرهای اتوبوس، ساماندهی و ایجاد نظم است ضمن آنکه این مهم تاثیر بسزایی در نمای بصری ناوگان اتوبوسرانی دارد.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود