30 شهریور 1391
شماره خبر: 11893

عدم توجه به اصول شهرسازی اجرای پروژه های عمرانی تحت تاثیر قرار می دهد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عدم توجه به اصول شهرسازی اجرای پروژه های عمرانی تحت تاثیر قرار می دهد

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 2 شهرداری کرج عنوان کرد: اشتباهات شهرسازی و عدم توجه به اصول فنی شهرسازی اجرای پروژه های عمرانی را تحت تاثیر قرار می دهد.
محمدرضا ناصرخاکی با بیان این مطلب اظهارداشت: عدم توجه به اصول فنی شهرسازی و بروز اشتباهات ناشی از این مهم اجرای پروژه ها را تحت تاثیر خود قرار داده و موجب ناکارآمدی پروژه ها می شود. وی با تاکید بر توجه به اصول شهرسازی منطبق با سیاست ها و برنامه های مشخص از جمله نقشه طرح تفصیلی، بیان کرد: ساختارهای شهری و اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی باید بر اساس استانداردها و معیارهای مشخص شهرسازی در سطح شهر صورت گیرد. این مسئول با تاکید بر ضرورت ایجاد تناسب اجرای سازه های شهرسازی با اصول فنی و استاندارهای موجود، عنوان کرد: توجه به این مهم و پرداختن به آن موجب کارآمدی هرچه بهتر اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی، زیرساختی و ... می شود.
تاثیر شهرسازی اصولی بر فضای سبز
مدیر منطقه 2 شهرداری کرج با اشاره به تاثیر شهرسازی اصولی بیان کرد: اجرای پروژه های فضای سبز در حد زیادی تحت تاثیر اصول شهرسازی قرار دارد. ناصرخاکی در ارزیابی از فضای سبز موجود در محدوده منطقه 2 کرج، گفت: در نقشه طرح تفصیلی منطقه 2 دارای فضای سبز بسیاری بوده است که به دلیل اشتباهات شهرسازی در گذشته آسیب زیادی خورده است. وی تاکید کرد: باید برنامه ها در راستای حفظ حداقل های فضای سبز تهیه و تدوین شود. ناصرخاکی اظهارداشت: در بحث حفظ فضای سبز نیاز به تامين يك سری اقلام است که در حال حاضر این اقلام توسط مسئولین ذیربط شناسایی شده و هم اکنون در دستورکاری منطقه قرار دارد.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود