3 اردیبهشت 1393 شماره خبر: 120476 راهکارهای تکریم ارباب رجوع و تسریع در امور شهرسازی بررسی شد سپیدارآنلاین: گروه شهری نسخه قابل چاپ برچسب ها: شهرسازی, بررسی, کارشناسان, خدابنده, تسریع, ارتقاء, تعامل, روزانه, مناطق, برگزاری, زمینه, مسئولان, وارده, ارزیابی, ارباب, راهکارهای, تکریم, معاونت, شهرسازی،, مدیرشهرسازی مطالب مشابه: راه اندازی اتوماسیون شهرسازی نهایی شود آمادگی معاونت شهرسازی برای صدور پروانه تا پیش از پایان سال اهتمام معاونت شهرسازی برای کاهش زمان صدور پروانه / ساماندهی نیروهای حوزه شهرسازی پاسخ كارشناسي شهرسازي به بیش از 5 هزار نامه ارسالی از مناطق گره های راه اندازی اتوماسیون شهرسازی با همکاری فاوا باز می شود