3 مهر 1391
شماره خبر: 12095

لزوم انتخاب مدیران بر اساس شایسته سالاری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

لزوم انتخاب مدیران بر اساس شایسته سالاری

سپیدار آنلاین: وزیر کشور، گردش مدیریت در کشور را موجب رشد و پیشرفت همه جانبه دانست و با تقدير از عملكرد شهردار كرج وي را فردي توانمند،فعال و بانشاط معرفي كرد.
مصطفی محمدنجار در مراسم تودیع و معارفه استاندار البرز که در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، گردش مدیریت و نخبگی در کشور را موجب رشد، توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور دانست. وی نگاه دولت به استان البرز را نگاهی خاص و ویژه دانست و اظهار داشت: دولت نگاهی دوگانه به استان البرز دارد زیرا خدمتگزاری به البرز هم حق خود مردم البرز است و هم گامی است در جهت توسعه و پیشرفت پایتخت تا بسیاری از بارها از دوش تهران برداشته شود.
تغییر استاندار مطالبه مردم البرز بود
وی تاکید کرد: تغییر استاندار البرز به معنای ناراضی بودن دولت از جناب فرهادی نیست بلکه امروز اقتضای دولت، شرایط استان و مطالبه مردم البرز بر این تغییر بوده است. وزیر کشور تصریح کرد: اسم آقای فرهادی در خدمتگزاری به البرز و کرج ثبت شده و ارتقای فرمانداری به استانداری که گامی بزرگ بود بی شک به واسطه تلاش های بی شائبه ایشان رقم خورده است.
همکاری و همدلی در البرز به بهترین شکل وجود دارد
وی همکاری و همدلی را از ویژگیهای بارز مجموعه مدیریتی استان البرز دانست و گفت: بی شک آنچه موجبات رشد و پیشرفت این استان را فراهم کرد همین همدلی و همکاری بوده است. محمد نجار اظهار داشت: در طول خدمتگزاری استاندار البرز به اندازه 10 سال کار انجام شد و 113 هزار پروژه مسکن مهر، راه اندازی دو شهرستان، اضافه شدن چند بخش، افزایش اعتبارات چهار برابری اعتبارات عمرانی و افزوده شدن 300 تخت بیمارستانی موید خدمتگزاری صادقانه و خالصانه مجموعه مدیریتی استان در این مدت است. وی گفت: طرح هایی از جمله اتوبان همت، مترو، اتوبان تنکابن و صدها پروژه دیگر نیز در دست اجراست که امیدواریم با پیگیری های استاندار جدید با سرعت بیشتری پیگیری شود. وزیر کشور تاکید کرد: در البرز کارهای خوبی انجام شده اما تا حد مطلوب هنوز فاصله زیادی داریم زیرا البرز سرشار از استعدادها و توانمندی ها است. وی نیروی انسانی متخصص و ماهر و قابلیت های کشاوری و گردشگری وجود جاده های ریلی و محورهای مواصلاتی مهم وجود مراکز صنعتی و آموزشی در استان را از جمله استعدادهای خاص البرز دانست که وظیفه مسئولان آن برای به کارگیری آنها را دوچندان می کند.
استاندار جدید به انتخاب بر اساس شایسته سالاری اهتمام ورزد
وزیر کشور با تقدیر از استاندار سابق البرز، بر اهتمام استاندار جدید در انتخاب افراد بر اساس شایسته سالاری آنها در خدمتگزاری تاکید کرد. وی همدلی، همکاری و مردمی بودن را رمز موفقیت برشمرد و از استاندار البرز خواست بر این امر اهتمام داشته باشد.توجه به اجرای صحیح قانون هدفمند سازی یارانه ها با توجه به برکات گسترده آن، ایجاد کارگروه های کشاورزی برای احیای هرچه بیشتر ظرفیت های کشاورزی استان، نهضت اشتغال و امور جوانان و مسکن مهر، توجه به اعتلای ارزش های فرهنگی و هویتی استان، توجه به معماری اسلامی و رسیدگی به مشکلات عمرانی شهری و روستایی، نظارت برانجام پروژه های عمرانی و مقاوم سازی و تغییر چهره مسکونی روستاها از جمله مواردی بود که وزیر کشور خواستار پیگیری و توجه هر چه بیشتر استاندار جدید به آنها شد. برنامه ریزی برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی و ایجاد امنیت و تشکیل منظم جلسات شورای تامین در استان و مقابله جدی با مواد مخدر و تشکیل جلسات منظم مبارزه با مواد مخدر و همچنین ضرورت مبارزه با مفاسد اداری حتی کوچکترین آن و خدمت صادقانه و بی منت با هدف حمایت از مردم نیز از جمله مواردی بود که محمدنجار بر آنها تاکید کرد.
در اتاق استاندار و فرماندار شبانه روز به روی مردم باز باشد
وزیر کشور گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مبنای خدمت گزاری مردم و حمایت همه جانبه از آنها است از این رو درب اتاق فرماندار و استاندار باید شبانه روزی به روی مردم باز باشد.وی تصریح کرد: این بدین معنا نیست که همه خواسته ها جامه عمل پوشانده شود اما باید پاسخگوی مردم بوده و در جهت رفع مشکلات انها تلاش کرد.اين مسئول در بخش ديگري با تقدير از عملكرد شهردار كرج وي را فردي توانمند،فعال و بانشاط معرفي كرد.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود