5 مهر 1391
شماره خبر: 12189

سه فروند هلی کوپتر گلزار شهدای کرج را گلباران می‌کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

سه فروند هلی کوپتر گلزار شهدای کرج را گلباران می‌کنند

سپیدار آنلاین: مسئول امور ایثارگران شهرداری کرج گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس سه فروند هلی کوپتر گلزار شهدای سطح شهر کرج را گلباران می‌کنند.
برزو کلانتری اظهار داشت: گلباران گلزار شهدای سطح شهر کلانشهر کرج روز پنجشنبه برگزار می‌شود. وی ادامه داد: پاسداشت حرمت خون شهدا و یادآوری این عزیزان از دست رفته و آشنا کردن آرمان‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز از مهم‌ترین اهداف برگزاری این برنامه است. این مسئول با بیان اینکه نسل امروز باید با اهداف آرمان‌های رزمندگان اسلام بیشتر آشنا شود افزود: هر چه بیشتر بتوانیم برنامه‌های فرهنگی را در این راستا برگزار کنیم می‌توانیم زودتر به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم. مسئول امور ایثارگران شهرداری کرج افزود: انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و رزمندگان اسلام به نسل امروز مهم‌ترین وظیفه مسئولان فرهنگی است که باید تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف به کار گیرند. کلانتری گفت: نباید اجازه دهیم که کوته فکران و تنگ نظران با دسیسه و توطئه نوجوانان و جوانانمان را از اهداف و آرمان‌های رزمندگان اسلام دور سازند. وی تأکید کرد: بیان خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس از زبان رزمندگان اسلام و فرماندهان جنگ می‌تواند تأثیرات بسیار زیادی را در تحقق اهدافمان داشته باشد.
تجلیل از فرزندان شاهد و مقام ایثارگران
مسئول امور ایثارگران شهرداری کرج در پایان سخنان خود اذعان داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده همچنین روز پنجشنبه طی همایشی از فرزندان شاهد و مقام ایثارگران تجلیل به عمل خواهد آمد.




منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود