20 خرداد 1393
شماره خبر: 123635

افزایش 103 درصدی درآمد نقدی شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 افزایش 103 درصدی درآمد نقدی شهرداری کرج


مدیر درآمدهای شهرداری کرج، با تشریح وضعیت درآمد نقدی شهرداری کرج از ابتدای سال جاری تاکنون، از افزایش 103 درصدی آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
افراسیاب شجاعی سطح درآمدهای نقدی، تهاتری و پایدار شهرداری کرج را اعلام کرد و گفت: آمار وضعیت درآمد نقدی امسال شهرداری افزایش کلی 103 درصد را نشان می دهد.
وی به تشریح رتبه بندی مناطق در جذب این درآمدها پرداخت و مناطق 12، 9 و 5 را به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم کسب درآمد نقدی عنوان کرد. شجاعی با بیان اینکه درآمدهای شهرداری کرج در قالب سه نوع نقدی، تهاتری و پایدار به دست می آید، خاطرنشان کرد: درآمدهای پایدار شامل ماده 100، نوسازی، پسماند، عوارض خودرو و اصناف است که هر یک به طور جداگانه محاسبه و ارزیابی می شوند.
پسماند صاحب بیشترین درآمد
مدیر درآمدهای شهرداری کرج به تفکیک میزان افزایش درصد این درآمدها در سال جاری پرداخت و بیشترین سطح افزایش را متعلق به حوزه پسماند دانست. وی این افزایش درصد را 221 خواند و تصریح کرد: درآمدهای اصناف با 168 درصد، عوارض خودرو با 153 درصد، نوسازی و ماده صد به ترتیب با 129 و 122 درصد افزایش در سال جاری روبرو بوده است. شجاعی به وجود مطالبات وصول نشده در مناطق شهرداری کرج نیز اشاره کرد و با بیان اینکه دریافت این مطالبات باید به سرعت و فوریت پیگیری شوند، اذعان داشت: اداره درآمد با بررسی پرونده های لاوصول، به بررسی و تفکیک مطالبات هر یک از مناطق پرداخته و به زودی اطلاعات این پژوهش را در اختیار مدیران مناطق قرار خواهد داد تا به سرعت نسبت به وصول بدهی ها اقدام نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود