25 خرداد 1393
شماره خبر: 123980

جان گرفتن سازمان فرهنگی نشانه درایت مدیریت شهری است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جان گرفتن سازمان فرهنگی نشانه درایت مدیریت شهری است


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج به همراه هیئتی از مدیران و همراهان، به مهمانی مدیر بالادست خود در حوزه ستاد آمدند تا ضمن آشنایی بیشتر، برای آینده و اهداف مد نظر دو بخش، برنامه ریزی کرده و به اتفاق نظر برسند.
تفکرات عمیق و ریشه ای سعیدی در کنار صراحت کلام و دیدگاه باز و مثبت میروکیلی به حوزه فرهنگ که با روحیه جهادی هر دو مدیر ترکیب شده است، این جلسه را از فضایی نگران به محیطی گرم و دوستانه بدل کرد که ضمن آن معاون جدید فرهنگی اجتماعی از مسئولان سازمان خواست همه اختیارات مجموعه را به دست گرفته و با تمام توان و همت به کار و تلاش بپردازند.
جان گرفتن سازمان فرهنگی تقویت معاونت است
در این دیدار دوستانه که مدیران و مسئولان سازمان فرهنگی برخی دغدغه ها و کمبودهای این حوزه را مطرح کردند، میروکیلی جان گرفتن و قدرت یافتن سازمان فرهنگی به عنوان یکی از اصلی ترین زیرمجموعه های معاونت فرهنگی اجتماعی را در واقع نمایانگر و بیان کننده لیاقت این معاونت عنوان کرد و اظهار داشت: اگر سازمان تقویت شده و توانمندی هایش در عرصه عمل به نمایش در آید در حقیقت به نمایان شدن نقش معاونت فرهنگی منجر شده و جایگاه آن را اعتلا بخشیده است. میروکیلی با تایید مشکلات و کمبودهایی که بخصوص از حیث اعتبارات سازمان فرهنگی ورزشی کرج به عنوان سازمانی نوبنیاد در کرج را احاطه کرده است، تاکید کرد: برای حل مشکلات در وهله نخست باید خوب کار کردن کنار یکدیگر را تمرین کنیم. وی به حفظ امکانات و بهره برداری موثر از دارایی های فعلی سازمان تاکید کرد و از سعیدی خواست، بدون واهمه اقدامات خود در حوزه فرهنگی را اجرایی کند. میروکیلی دومین گام برای رسیدن به دیدگاهی صحیح در این زمینه را احصاء دارایی ها، اماکن و مراکز فرهنگی دانست و تصریح کرد: باید بتوانیم امکانات این حوزه را شناسایی و معرفی کنیم تا از این طریق سطح برخورداری مناطق مختلف از این امکانات تعیین شده و نیازهای شهر در بخش های فرهنگی و ورزشی مشخص شود.
تهیه اطلس فرهنگی یک ضرورت اساسی
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج بر همین اساس تهیه اطلس فرهنگی را یک ضرورت مهم در سطح شهرستان برشمرد و از سازمان فرهنگی خواست اجرای این عملیات را به عهده بگیرد. این موضع گیری و خواست معاون جدید فرهنگی در حالی بود که وی به دلیل احاطه بر حوزه فنی، راهکارهایی در خصوص تهیه نقشه های «جی آی اس» و تعیین مراکز فرهنگی و شناسایی نقاط کم بنیه از این حیث را به مدیرعامل و مسئولان سازمان فرهنگی ارائه داد و با اشاره به وجود نمونه های مشابه این اطلس در سایر استان ها، از آنان خواست این اقدام را در اولویت کاری خود قرار دهند. گفتنی است موضوع تهیه اطلس فرهنگی طی سال های اخیر از سوی سازمان ها و مراکز متعددی از جمله ارشاد و معاونت فرهنگی شهرداری مطرح شده که به دلیل برخی موانع، تاکنون به نتیجه نرسیده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود