26 خرداد 1393
شماره خبر: 124090

ارائه آمار تخلفات نباید برجستگی ها و نقاط مثبت را کمرنگ کند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ارائه آمار تخلفات نباید برجستگی ها و نقاط مثبت را کمرنگ کند


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج با اعلام اینکه اعلام آمار و اخبار جرایم کمکی به اصلاح وضعیت نمی کند، تصریح کرد: با ارائه آمار واقعی مخالف نیستم اما معتقدم برجسته کردن معایب باعث کمرنگ جلوه کردن ارزش ها و نقاط مثبت خواهد شد.
حسین سعیدی سیرایی گفت: از این جهت باید بکوشیم بیش از پررنگ جلوه دادن نقاط ضعف، به تقویت و برجسته کردن نقاط مثبت و احیای ظرفیت های بالقوه و تقویت توانمندی های شهر در حوزه های مختلف بپردازیم. سعیدی اضافه کرد: حل مقطعی مشکلات فرهنگی دردی از شهر دوا نکرده و باید چاره ای دائمی و مرهمی پیوسته برای این عرصه جستجو کنیم. مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج، حضور هنرمندان برجسته و صاحب نام را عاملی برای ارتقای جایگاه شهر از حیث فرهنگی برشمرد و از پیگیری های این سازمان برای دعوت از فرهیختگان و هنرمندان کشوری در شهر خبر داد. وی اذعان داشت: پیگیری های لازم برای حضور یکی از هنرمندان برجسته همزمان با روز شهادت دکتر چمران از روزهای گذشته آغاز شده است.
کرج در صدر اخبار فرهنگی قرار گیرد
مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری کرج این اقدام را در پی اصلاح ذهنیت شهروندان و دیگر مردم کشور نسبت به شهر کرج و استان البرز دانست و یادآور شد: متاسفانه به دلیل برجسته شدن آمار جرم و جنایت در استان البرز، بیشتر دیدگاه های مردمی بر پرخطر بودن این منطقه و جرم خیزی آن استوار است که این به هیچ روی شایسته شهر و استانی با این قابلیت ها و توانمندی های فرهنگی، ورزشی، علمی و اجتماعی نیست. وی اذعان داشت: باید بکوشیم اخبار فرهنگی، علمی و ورزشی که جزو قابلیت های بسیار زیاد شهر کرج است را به جای آمار و ارقام جرم و جنایت در صدر اخبار استان و شهرستان قرار دهیم و این کار جز با همت مسئولان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهر میسر نیست. سعیدی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج را در این زمینه مسئول و مقید دانست و تاکید کرد: البته مد نظر این سازمان کار مقطعی نیست و می کوشیم همزمان با اقداماتی که به این شکل صورت می گیرد فعالیت های مستمر و ریشه ای در حوزه فرهنگ انجام داده تا اصلاح نگرش ها همزمان با اصلاح شرایط فرهنگی در شهر صورت پذیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود