10 مهر 1391
شماره خبر: 12439

اعزام تیم تخصصی پزشکی برای دومین سال به آسایشگاه سالمندان زرمان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 اعزام تیم تخصصی پزشکی برای دومین سال به آسایشگاه سالمندان زرمان

سپیدار آنلاین: کارشناس امور اجتماعی معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري كرج از اعزام تیم تخصصی پزشکی برای دومین سال به آسایشگاه سالمندان زرمان خبر داد.
حسن صائمی با اعلام این خبر اظهار داشت: معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با همکاری مرکز جامع توانبخشی و نگهداری سالمندان زرمان همایش علمی- آموزشی ویژه سالمندان و بازنشستگان را به مناسبت روز جهانی سالمند برگزار می کند. وی افزود: در این راستا مقرر شد؛ به مدت پنج روز معاینه و درمان مشکلات پزشکی سالمندان به صورت کاملا رایگان از طرف تیم تخصصی پزشکی در زمینه های توانبخشی (کاردرمانی ، فیزیوتراپی) ارولوژی، روانپزشکی و دندانپزشکی برای دومین سال در آسایشگاه سالمندان زرمان انجام شود. این مسئول خاطرنشان کرد: ویزیت رایگان سالمندان با تعیین وقت قبلی از طریق شماره 32823775 در مکان آسایشگاه سالمندان زرمان به مدت پنج روز تا پانزدهم مهرماه سال جاری انجام می گیرد. کارشناس امور اجتماعی معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري كرج اظهار داشت: سایت بالینی بیمارستان حضرت رسول در گروه طب سالمندان پذیرای موارد ارجاعی خواهد بود. صائمی در ارتباط با عناوین روزهای هفته بزرگداشت سالمندان افزود: شنبه هشت مهر‌ماه روز سالمند و تکریم منزلت اجتماعی، یکشنبه 9 مهر‌ماه روز سالمند، پیشگیری و سلامت، دوشنبه 10 مهر‌ماه مصادف با اول اکتبر و روز جهانی سالمندان، روز سالمند و توانمندسازی، سه‌شنبه 11 مهر‌ماه روز سالمند و ارزش‌های فرهنگی و دینی، چهارشنبه 12 مهر‌ماه روز سالمند و حمایت‌های قانونی و روز پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه روز سالمند و مدیریت دانش نام‌گذاری شده است.
به قید قرعه هدیه ویژه ای به شرکت کنندگان اهدا می شود
وی اظهار داشت: سخنران این مراسم دکتر تیموری متخصص طب سالمندی است که در این مراسم خدمات رایگان پزشکی به سالمندان ارائه می شود. این مسئول تاکید کرد: تست قند، ویزیت پزشکی، فیزیوتراپی، کاردرمانی و مشاوره و ... از جمله خدماتی است که به صورت رایگان در این روز به سالمندان ارائه می شود. صائمی افزود: در این مراسم به قید قرعه هدیه سفر زیارتی مشهد مقدس و تور طبیعت گردی ویژه سالمندان به شرکت کنندگان اهدا می شود. کارشناس امور اجتماعی معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري كرج زمان و مکان برگزاری این همایش علمی آموزشی را روز دوشنبه 10 مهر ماه سال جاری ساعت 8:30 لغایت 12 در محل تالار شهیدان نژادفلاح کرج واقع در خیابان شهید بهشتی چهارراه طالقانی ابتدای خیابان چهارصد دستگاه عنوان کرد. وی اظهار داشت: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 32823775 و 32730308 تماس بگيرند.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود