9 تیر 1393
شماره خبر: 124970

محل مبادلات مواد ضایعاتی در کرج احداث می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

محل مبادلات مواد ضایعاتی در کرج احداث می شود


مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از احداث محلی به منظور انجام مبادلات مواد ضایعاتی برای اولین بار در سطح کشور در قزلحصار کرج خبر داد.
رضا زین العابدینی اظهار داشت: این باند مبادلاتی با احداث 10 هزار متر مربع ابنیه در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع در انتهای جاده قزلحصار به بهره برداری می رسد.
این مسئول با اشاره به اینکه باند مبادلات مواد ضایعاتی دارای ساختمان اداری و خدماتی نیز هست، متراژ ساختمان های عنوان شده را به ترتیب 300 و 200 متر مربع بیان کرد.
وی افزود: این محل دارای دو هزار متر فضای سبز و 90 غرفه است که مساحت هر غرفه 100 متر با کاربری های متفاوت خواهد بود. مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج اضافه کرد: باند مبادلات مواد ضایعاتی همچنین مجهز به سیستم ایمنی، بهداشتی و خدماتی از جمله اطفای حریق و جمع آوری آب های سطحی خواهد بود. زین العابدینی با اشاره به اهمیت جلوگیری از سو استفاده واحدهای غیر مجاز در مبادلات مواد ضایعاتی بر جمع آوری اینگونه بازارها تاکید کرد و افزود: تحقق این مهم نقش بسزایی در تسهیل در رفاه حال شهروندان دارد. وی هدف از احداث باند مذکور را ساماندهی مشاغل مرتبط با تعریف پنج کاربری از جمله کارتن، پت، فلزات سبک، فلزات سنگین و سایر ضایعات اعلام کرد و گفت: سطح شهر از وجود این ضایعات پاکسازی شده و فروشنده های ضایعات در غرفه های نام برده شده مشغول به فعالیت می شوند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود