14 تیر 1393
شماره خبر: 125286

تعامل بین شهرداری و اصناف زمینه ساز ارائه خدمات مناسب به شهروندان است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تعامل بین شهرداری و اصناف زمینه ساز ارائه خدمات مناسب به شهروندان است


مدیر منطقه 5 شهرداری کرج با اشاره به پرداخت به موقع عوارض کسب و پیشه، تعامل بین شهرداری و اصناف را زمینه ساز ارائه خدمات مناسب به شهروندان دانست.
علیرضا کیان با بیان این موضوع، اظهار داشت: مجموعه اصناف و شهرداری تامین کننده خدمات مناسب به شهروندان هستند. کیان با تاکید بر تدوین برنامه های کارآمد به منظور بهبود در روند امور اجرایی بین شهرداری و اصناف بیان کرد: همکاری و تعامل مجموعه شهرداری و اصناف نقش بسزایی در افزایش سطح خدمات رسانی به شهر و شهروندان ایفا می کند.
وی تامین درآمد های پایدار برای شهرداری را مهم ارزیابی کرد و تحقق این مهم را از اولویت های کاری مجموعه شهرداری ها خواند و افزود: دریافت عوارض از مهمترین منابع تامین مالی شهرداری به منظور اجرای طرح های مختلف عمرانی، زیرساختی و خدماتی در سطح شهر می باشد که در این راستا اصناف از جمله مجموعه های مهم شکل دهنده منبع مالی مستمر شهرداری محسوب می شوند. کیان خروجی حاصل از تعامل بین اصناف و شهرداری را متعلق به مردم دانست و افزود: این مهم اهمیت همکاری و وحدت رویه بین این دو مجموعه را دو چندان می کند. وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در خصوص همکاری اصناف در پرداخت عوارض و ارائه خدمات توسط شهرداری افزود: پرداخت عوارض تعهد قانونی و اجتماعی واحدهای صنفی است. کیان در پایان از پیشه وران و اصناف خواست با پرداخت به موقع عوارض کسب و پیشه شهرداری را در اجرای طرح های عمرانی و خدماتی یاری کنند و با در دست داشتن مدارک صنفی خود به واحد اصناف شهرداری منطقه 5 مراجعه کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود