21 تیر 1393
شماره خبر: 125674

لزوم بهره مندی از فناوری های نوین در حوزه خدمات شهری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

لزوم بهره مندی از فناوری های نوین در حوزه خدمات شهری


معاون خدمات شهری شهرداری کرج بر ضرورت بهره مندی از فناوری های نوین در حوزه خدمات شهری تاکید کرد و گفت: خدمات شهری شهرداری کرج اهتمام ویژه ای برای تحقق این مهم دارد.
حسن مدیرروستا با بیان این مطلب افزود: بهره مندی از فناوری های نوین دستاوردهای خوی برای شهر دارد. وی با بیان اینکه مدیریت شهری در اجرای برنامه ها و پروژه های خود نیاز به استفاده از تکنولوژی های نوین دارد، عنوان کرد: استفاده از این تکنولوژی ها برای حوزه خدمات شهری به واسطه وظایف و نوع فعالیت های تعیین شده بسیار حائز اهمیت می باشد. وی عنوان کرد: تکنولوژی ها و فناوری هایی که بخش خدمات شهری به آن نیاز دارد باید بگونه ای تامین شود که بتواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای این بخش باشد.
مدیرروستا اظهارداشت: معاونت خدمات شهری شهرداری کرج به کاربرد فناوری های نوین و تاثیر گذار در این حوزه اشاره کرد و افزود: این مهم نقش بسزایی در اجرای فعالیت های این حوزه به ویژه در بحث مدیریت پسماند و محیط زیست ایفا می کند.
دسترسی آسان به خدمات رهاورد استفاده از تکنولوژی
معاون خدمات شهری شهرداری کرج از مزیت های استفاده از تکنولوژی های نوین در حوزه معاونت خدمات شهری را دسترسی آسان به خدمات ذکر و عنوان کرد: بیش از 380 نوع خدمت برای شهرداری تعریف شده است و استفاده از تکنولوژی در هر یک از این خدمات تاثیرگذار است. مدیرروستا با بیان اینکه این خدمات ارائه شده از سوی شهرداری همواره مقابل چشم بوده و هیچ کدام قابل چشم پوشی نیست، عنوان کرد: هدف از بهره گیری از تکنولوژی در ارائه خدمات با توجه به تنوع وظایف خدمات، ارتقاء سطح کیفی خدمات است.
وی با اشاره به توسعه روز‌افزون شهرها و روند رو به رشد جمعیت شهری اظهارداشت: امروزه با فراهم شدن بسترهای جدید و ارائه خدمات در قالب‌های نوین، نه تنها ضریب اعتماد شهروندان به مجموعه مدیریت شهری افزایش یافته که زمينه افزايش ‌يافتن ضریب امنیت شهروندان را نیز به همراه داشته است. مدیرروستا بیان کرد: به کارگیری تكنولوژي‌هاي نوين در عرصه فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات، نقش تاثیرگذاری در بهبود و تسريع ارائه خدمات به شهروندان دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود