29 آذر 1391
شماره خبر: 16911

بهبود کیفی خدمات نقطه عطف فعالیت های مدیریت شهری است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بهبود کیفی خدمات نقطه عطف فعالیت های مدیریت شهری است


سپیدارآنلاین: شهردار کرج گفت: بهبود کیفی خدمات نقطه عطف فعالیتهای سازمانی در مدیریت شهری است.
سید علی آقازاده با بیان این مطلب افزود: بهبود کیفی خدمات، کاهش هزینه های جانبی، ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان از دریافت خدمات و ارائه بهترین و کاربردی ترین مولفه های مورد نیاز زندگی شهری از محوری ترین برنامه هایی است که در مدیریت شهری دنبال می شود. وی، تمرکز بر راهکارهای رسیدن به اثربخشی فعالیت های سازمانی در شهرداری به عنوان مردمی ترین سازمان های شهری را مهم ارزیابی کرد و افزود: تمرکز بر روی مزیت های افزایش اثربخشی سازمان نقش بسزایی در ارتقاء کیفی فعالیت های شهرداری ایفا می کند. این مسئول با اشاره به ارائه خدمات گسترده شهرداری به شهروندان اظهارداشت: احداث پارك ها به منظور فراهم آوردن تفريحات سالم، زمینه سازی برای ایجاد راه های دسترسی شهروندان پل و تقاطعات غیر همسطح و ... به

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود