24 تیر 1393
شماره خبر: 125891

62 درصد بودجه نقدی شهرداری کرج محقق شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

62 درصد بودجه نقدی شهرداری کرج محقق شد


قائم مقام شهردار کرج از تحقق 62 درصدی بودجه نقدی شهرداری کرج طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.
محمدرضا رضاپور بودجه نقدی سه ماهه اول سال جاری شهرداری کرج و مناطق 12 گانه را حدود 200 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: از این میزان مبلغ 125 میلیارد تومان در قالب بودجه های نقدی توسط شهرداری کرج جذب شده است. وی بیان کرد: این مبلغ معادل 62 درصد بودجه مصوب سه ماهه سال جاری می باشد.
افزایش میزان وصولی نقدی شهرداری در سه ماهه اول سال
قائم مقام شهرداری کرج در ادامه از افزایش میزان وصولی نقدی شهرداری در سه ماهه اول امسال خبرداد. رضاپور با بیان اینکه میزان وصولی نقدی شهرداری در سه ماه اول سال قبل 112 میلیارد تومان بوده است، گفت: این مبلغ در سه ماه نخست سال جاری به 125 میلیارد تومان رسیده است. وی عنوان کرد: این مهم نشان از رشد 112 درصدی مبلغ وصولی شهرداری کرج در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
درآمد 55 میلیارد تومانی شهرداری و مناطق 12گانه کرج در خرداد ماه جاری
قائم مقام شهردار کرج درآمد شهرداری و مناطق 12گانه در خرداد ماه سال جاری طبق بودجه مصوب را 55 میلیارد تومان ذکر و بیان کرد: طبق عملکرد شهرداری کرج در ارتباط با جذب درآمدهای نقدی در خرداد ماه سال جاری 51 میلیارد تومان از میزان کل بودجه مصوب این درآمدها توسط شهرداری جذب شده است. رضاپور خاطرنشان کرد: این میزان حاکی از آن است که شهرداری ها 66 درصد درآمد ماهیانه خود در خرداد ماه سال جاری را جذب کرده است. معاون اداری مالی شهرداری کرج افزود: جذب بودجه شهرداری به صورت نقدی و تهاتری موجب تسریع در اجرای پروژه های تعریف شده می شود که خروجی این مهم نیز انتفاع شهر است. رضاپور با تاکید بر ضرورت توسعه کلانشهر کرج در همه عرصه ها به ویژه عمران شهری، گفت: تحقق این مهم در بخش مدیریت شهری نیازمند همکاری و تعامل بخش خصوصی و سرمایه گذاران این بخش است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود