13 مهر 1391
شماره خبر: 12659

امنیت پارکهای کرج افزایش یافته است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

امنیت پارکهای کرج افزایش یافته است

سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از افزایش امنیت در پارکهای این کلانشهر خبر داد و گفت:در حال حاضر در پارکهای بزرگ و دارای مساحت زیاد در کلانشهر کرج، نگهبانان مورد تایید نیروی انتظامی مستقر هستند.
عباس زارع در گفتگوی رادیویی برنامه شهر من سلام اظهار داشت: در حال حاضر در پارکهای بزرگ و دارای مساحت زیاد در کلانشهر کرج، نگهبانان مورد تایید نیروی انتظامی مستقر هستند و به مراقبت و حفاظت اجتماعی از پارکها می پردازند. وی با اشاره به وجود هماهنگی های مطلوب در این زمینه افزود: این سازمان با پاسگاه ها و کلانتری های محلی ارتباط خوبی دارد. این مسئول عنوان کرد: برای نمونه پارک شهید چمران در سالهای گذشته دارای معضلات اجتماعی زیادی بود که با استقرار نیروی انتظامی در نقاط مختلف این پارک، آمار این معضلات به صورت چشمگیری کاهش یافت.
شهروندان از امنیت موجود در پارک چمران رضایت نسبی دارند
زارع ادامه داد: در حال حاضر شهروندان رضایت نسبی از استقرار این نیروها در پارک شهید چمران و افزایش امنیت اجتماعی دارند. مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در ادامه به استقرار وسایل بازی و تندرستی در پارکهای سطح شهر نیز اشاره کرد و یادآور شد: تمامی اعتبارات خرید و تجهیز این پارکها از پول عوارضی که از شهروندان دریافت شده، هزینه می شود. وی گفت: شهروندان باید در نگهداری این وسایل و تجهیزات کوشا باشند و در این زمینه نیازمند فرهنگ سازی بین افراد هستیم.
هرگونه خرید و فروش در پارکها غیرقانونی و منوط به اخذ مجور است
این مسئول از بازدیدهای دوره اي از پارکها به منظور بررسی میزان کیفیت و سلامت دستگاه های ورزشی و بازی خبر داد و افزود: در این بازدیدهای دوره ای وسایل بازی که به دلیل استفاده ناصحیح دچار نقص و عیب شده اند، شناسایی و تعمیر و تجهیز می شوند. زارع اظهار داشت: در واقع در پارکها و بوستانها هرگونه خرید و فروش تنها با اخذ مجوز قانونی صورت می گیرد و با افرادی که اقدام به خرید و فروش انواع محصولات می کنند، برخورد خواهد شد.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود