14 مرداد 1393
شماره خبر: 126829

برگزاری پنجمین کارگاه آموزشی معاونت شهرسازی با محور ایجاد ساختارهای ساختمانی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برگزاری پنجمین کارگاه آموزشی معاونت شهرسازی با محور ایجاد ساختارهای ساختمانی


پنجمین کارگاه آموزشی معاونت شهرسازی با محور چگونگی اجرای ساختارهای پارکینگ، نورگیر، راه پله همچین نصب آسانسور برگزار شد.
این دوره آموزشی با هدف ارتقاء سطح اطلاعات مامورین فنی در موضوعات عنوان شده برگزار شد. رئیس اداره تدوین و مقرارت شهرسازی و ناظر کل حوزه شهرسازی مناطق در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج در خصوص اهمیت برگزاری دوره های آموزشی عنوان کرد: ارتقای دانش فنی تمامی نیروها به ویژه ماموران فنی معاونت های شهرسازی در مناطق از مهم ترین اهداف معاونت معماری و شهرسازی در برپایی کلاس های آموزشی است. شمس افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته برگزاری این کارگاه ها که از سال جاری در دستور کار قرار گرفته به صورت 15 روز یک بار و مستمر برای ماموران فنی و معاونین شهرسازی مناطق به اجرا در می آید.
اهمیت تکریم ارباب رجوع
رئیس اداره تدوین و مقرارت شهرسازی و ناظر کل حوزه شهرسازی مناطق با تاکید بر رعایت موضوع تکریم ارباب رجوع از سوی پرسنل اظهارداشت: با توجه به اینکه ماموران فنی بیشترین مراجعه و ارتباط مستقیم با شهروندان را دارند، ارتقاء دانش فنی و علمی آنها از اهمیت بسیاری برخوردار است. شمس ، رعایت قوانین و توجه به سلسله مراتب اداری را مهم ارزیابی کرد و گفت: لزوم پاسخگویی به موقع به ارباب رجوع، رعایت حقوق شهری و شهروندی از مهمترین مباحثی است که مورد تاکید و آموزش قرار می گیرد. این مسئول، گستردگی فعالیت ماموران فنی را یادآور شد و بیان کرد: در برگزاری مستمر کارگاه های آموزشی ارتقاء و تثبیت آموزه های پرسنل و تکریم ارباب رجوع به جد مد نظر قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه دوره های آموزشی مامورین فنی تا دو ماه آینده ادامه دارد، اظهارداشت: بعد از اتمام این کارگاه آموزشی به منظور مشخص شدن سطح کارکرد و خروجی های دوره ها از شرکت کنندگان آزمون به عمل می آید. شمس با ارزیابی مثبت از برپایی این دوره ها، استقبال مامورین فنی را در این خصوص یادآور شد و افزود: با هدف ارتقاء سطح برگزاری دوره های آموزشی از شرکت کنندگان در خصوص نحوه برپایی کارگاهای آموزشی نظرخواهی شد. گفتنی است، مباحث پنجمین کارگاه آموزشی معاونت شهرسازی با محور چگونگی اجرای ساختارهای پارکینگ، نورگیر، راه پله همچین نصب آسانسور توسط امین جواهری، رئیس دفتر فنی مرکز ارائه شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود