18 مرداد 1393
شماره خبر: 127012

امانتداری مهم ترین رسالت خبرنگاری است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

امانتداری مهم ترین رسالت خبرنگاری است


سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: امانتداری مهم ترین رسالت خبرنگاری است و در این شغل مصادیقی مانند شهیدان آوینی و صارمی باید الگو قرار گیرند که البته خبرنگاران همان راه و رسم را ادامه داده و واقعیت ها را انعکاس می دهند.
داود وحیدی در جمع خبرنگاران شهرستان فردیس اظهارداشت: امروز دنیا متوجه جنایت ها و کشتار بی رحمانه کودکان غزه توسط رژیم صهیونیستی و حامیانش شده و خبرنگاران و خبرگزاری ها با انعکاس خوب اخبار، دنیا را از این جنایت ها آگاه و بیدار کرده اند. وی گفت: خبرنگاران پرافتخار نظام جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا امروز به ویژه در هشت سال دفاع مقدس با تمسک به ارزش های انقلاب و حرکت در مسیر رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) همواره نقش آفرین بوده اند و برای انقلاب اسلامی، پیروزی و سربلندی هدیه آوردند. وی بیان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی هرگز جانفشانی های سربازان فداکار عرصه قلم و خبر را از یاد نمی برد و یاد و خاطره آنها را برای همیشه در تاریخ گرامی خواهند داشت. عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: خبرنگار در پرداختن به موضوع خبر و انتشار آن در بخشهای مختلف از جمله حوزه آموزش و پرورش تاثیرگذار است و می تواند این حوزه را سمت و سو بدهد.
خبرنگاران جنایت های صهیونیسم رابه گوش جهانیان می رسانند
امام جمعه شهرستان فردیس نیز با اشاره به فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار و ضمن تبریک این روز گفت:خبرنگاران با ارسال خبرها توانستند همه جامعه بشری و ملت ها را از جنایت های صهیونیست و استکبار جهانی آگاه کنند. حجت الاسلام علی اکبر ایمانیˈ افزود: افشای جنایات رژیم صهیونیستی و روشنگری بین مردم یکی از بزرگترین رسالت های خبرنگاران در حال حاضر است. وی با تجلیل از مقام شامخ شهید صارمی ، اظهار کرد: طالبان و داعش را غربی ها به وجود آوردند تا مسلمانان به جان یکدیگر بیفتند ، اگر اتحاد و همدلی بین مسلمانان نباشد ،جنایت ها و ظلم های داعش و تکفیری ها ادامه خواهد داشت. ایمانی با اشاره به آیات قرآنی افزود: خبرنگاری شغل مقدسی است، زیرا انبیاء الهی (ع ) رسالتشان اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بود. ی گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و در مسیر حل مشکلات در جامعه گام برمی دارند تا جامعه به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کند. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس اظهار داشت: خبرنگاران باید تعهد به انقلاب ،آزاد اندیشی و اخلاص را سرلوحه کار قرار دهند. حجت الاسلام ˈشمس الله فلاحˈ افزود: خبرنگاران در ارتقاء فردیس به شهرستان مسئولان را یاری کردند. وی تاکید کرد: برای تقویت شهرستان فردیس نیازمند کمک خبرنگاران هستیم . در پایان این مراسم از خبرنگاران شهرستان فردیس تجلیل شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود