15 مهر 1391
شماره خبر: 12714

سخنگوی شورا استعفای شهردار کرج را تکذیب کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سخنگوی شورا استعفای شهردار کرج را تکذیب کرد

سپیدار آنلاین: سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج، استعفای شهردار این کلانشهر را تکذیب کرد و گفت: افراد ناآگاه به شایعات دامن می زنند.
حجت الاسلام عبدالله پورمظاهری با اشاره به شایعه پراکنی هایی در خصوص استعفای شهردار کرج اظهار داشت: ثبات مدیریت از مهمترین و اصلی ترین رویکردهای شورای اسلامی شهر کرج است. وی با اشاره به اینکه طرح چنین مسائلی در شان شهر و جایگاه مدیریت شهری نیست، افزود: در واقع این رفتارهای نابخردانه موجب توقف امور و خدمت رسانی به شهروندان می شود. این مسئول عنوان کرد: باید با افراد ناآگاهی که به چنین شایعاتی دامن می زنند، برخورد قاطعی شود چون این اظهار نظرهای غیرمنطقی باعث تشویش در اذهان عمومی می شود. پورمظاهری با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی بین مسئولان ادامه داد: در واقع در زمان شورای سوم و مدیریت سید علی آقازاده تاکنون اقدامات بی نظیری در شهر انجام شده و دور از انصاف است که برخی از افراد با دامن زدن به حواشی، بخواهند این اقدامات مثبت را زیر سئوال ببرند. سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: سید علی آقازاده شهردار کرج همچنان با قدرت کار می کند و تمامی مسئولان موظف هستند که به دور از حاشیه به مردم خدمت رسانی کنند.
مدیریت یکپارچه شهری ابزار توسعه پایدار است
شهردار کرج با تاکید بر رسیدن به ساز و کارهای مدیریت یکپارچه شهری، این مهم را از ابزار های کارآمد در تحقق توسعه پایدار شهر دانست. سید علی آقازاده با بیان این مطلب، افزود: مدیریت یکپارچه شهری از الزاماتی است که باید در ساختار های شهری به ویژه کلانشهری لحاظ شود. وی با بیان اینکه، مدیریت یکپارچه شهری نظریه نوینی است که برای حل معضلات مدیریت شهری طی یک یا دو دهه اخیر مطرح شده است، عنوان کرد: لحاظ کردن این مهم در ساختار های مدیریت شهری نقش بسزایی در رفع مشکلات و معضلات ایفا می کند ضمن آنکه پرداختن به این مهم موجب سازماندهی مسائل شهری می شود. شهردار کرج در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه مشارکت مردمی در تحقق مدیریت یکپارچه شهری عنوان کرد: مشارکت مردمی در صورتیکه در سطح وسیعی انجام شود می تواند در تحقق مدیریت شهری کارآمد باشد. وی با اشاره به شاخص های بارز و ویژه " مدیریت یکپارچه شهری " عنوان کرد: شفافیت، کارآمدی، تمرکز زدایی، پاسخگویی و شهروندمداری ازجمله این شاخص ها می باشد.
خرید و فروش در پارکها نیازمند مجوز قانونی
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از افزایش امنیت در پارکهای این کلانشهر خبر داد و گفت:در حال حاضر در پارکهای بزرگ و دارای مساحت زیاد در کلانشهر کرج، نگهبانان مورد تایید نیروی انتظامی مستقر هستند. عباس زارع اظهار داشت: در حال حاضر در پارکهای بزرگ و دارای مساحت زیاد در کلانشهر کرج، نگهبانان مورد تایید نیروی انتظامی مستقر هستند و به مراقبت و حفاظت اجتماعی از پارکها می پردازند. وی با اشاره به وجود هماهنگی های مطلوب در این زمینه افزود: این سازمان با پاسگاه ها و کلانتری های محلی ارتباط خوبی دارد. این مسئول عنوان کرد: برای نمونه پارک شهید چمران در سالهای گذشته دارای معضلات اجتماعی زیادی بود که با استقرار نیروی انتظامی در نقاط مختلف این پارک، آمار این معضلات به صورت چشمگیری کاهش یافت.
نقاشی دیواری با محوریت پیامبر(ص) بر دیوارهای کرج نقش بست
معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: در پی اقدام موهن دشمنان و استکبار جهانی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، از سوی مدیریت شهری کرج نقاشی با محوریت پیامبر(ص) بر دیوارهای این کلانشهر نقش بست. سعید صفری انتشار فیلم آمریکایی توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) را اقدامی نفرت‌انگیز اعلام کرد و اظهار داشت: مدیریت شهری کرج توهین به مقدسات اسلامی را قویا محکوم کرده و با احساسات جریحه‌دار شده امت اسلامی ابراز همدردی می‌کند. وی با اشاره به اینکه متاسفانه از اینگونه توهین‌ها در سنت فرهنگی و سیاسی آمریکایی و صهیونیست‌ها قبلا هم مشاهده شده است، افزود: واکنش مسلمانان کشورهای اسلامی نسبت به اکران فیلم اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر(ص) باعث شوکه‌ شدن مقامات آمریکایی شده است.
مدیر روابط عمومی منطقه 8 کرج منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیر منطقه مدیر روابط عمومی این منطقه منصوب شد. محمد پهلوان طی مراسمی به سمت مدیریت روابط عمومی منطقه 8 شهرداری کرج منصوب شد. در این مراسم مدیر منطقه با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در خروجی عملکرد شهرداری نقش روابط عمومی را در تحقق این مهم ضروری عنوان کرد.
اتوبوسرانی از راه اندازی خطوط شبانه استقبال کرده است
رئیس امور انتظامی سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه عنوان کرد: برغم نداشتن توجیه اقتصادی، این سازمان از راه اندازی خطوط شبانه استقبال کرده است. محسن امیدوار با اشاره به راه اندازی خط شبانه اتوبوس حصارک اظهارداشت: این خط با همکاری و تعامل واحد حمل و نقل ترافیک سازمان اتوبوسرانی راه اندازی شد. وی هدف از راه اندازی این خط را فراهم آوردن زمینه های آسان حمل و نقل عمومی برای شهروندان ذکر و عنوان کرد: این خط شبانه اتوبوس در مسیر حصارک ایجاد شده است که طبق جدول زمانبندی از ساعت 21 الی 1 بامداد آماده سرویس دهی به مسافران است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود