25 مرداد 1393
شماره خبر: 127473

اراده مدیریت شهری بر تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی استوار است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اراده مدیریت شهری بر تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی استوار است


عضو شورای شهر و رئیس شورای شهرستان کرج با بیان اینکه بهره برداری زودتر از موعد تقاطع غیر همسطح شهدای دانش آموز به دغدغه های شهروندان و مزاحمت های پروژه برای ساکنین اطراف پایان می دهد، اظهار داشت: اراده مدیریت شهری کرج بر تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی استوار است.
میرابراهیم صدیق در حاشیه آیین اتصال تونل شرقی به غربی پل زیرگذر شهدای دانش آموز گفت: کلنگِ احداث تقاطع غیر همسطح شهدای دانش آموز با هدف کاهش بار ترافیکی منطقه در سال 88 به زمین زده شد اما در ادامه به دلیل بروز مشکلات فنی، روند اجرای پروژه با وقفه زمانی چند ساله همراه شد که شهروندان از این بابت گلایه های فراوانی داشته اند. عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج ادامه داد: ترکاشوند و معاونین و همکاران وی در خانواده بزرگ شهرداری کرج در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان سالِ اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، تمامِ تلاش خویش را برای تقویت روند خدمت رسانی به شهروندان بکار گرفته اند که احیای پروژه های نیمه تمام بخشی از این جهت گیری مدیریتی است.
ترافیکِ کرج به مرز بحران رسیده
به گفته صدیق، ترافیکِ کرج به مرز بحران رسیده و روزانه شاهد ایجاد راهبندان های طولانی در معابر و شریان های اصلی شهر هستیم که با توجه به قرار گرفتن در آستانه فصل بازگشایی مدارس، امید است با بهره برداری از دو تقاطع غیر همسطح شهدای دانش آموز و شهدای ارتش و نیز بازگشایی و اصلاح هندسی چند معبر دیگر بتوانیم تا حدود انضباط ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه را ایجاد کنیم. وی عنوان کرد: با وجود روحیه تعاون و همکاری میان شورای اسلامی شهر و شهرداری به ثمر رسیدن کارهای بزرگ دور از ذهن نیست و یقینا با پایان عمر شورای چهارم، تغییر و تحولاتی بسیاری را در سیما و باطن شهر شاهد خواهیم بود که بر پایه مطالعات کارشناسی و نیازسنجی صورت می گیرد. عضو پارلمان شهری کرج با تمجید از صبوری و همراهی شهروندان کرجی در اجرای پروژه های عمرانی، خواستار تلاش برای به ثمر رسیدن پروژه ها طبق جدول زمانبدی شد و گفت: بهتر است قبل از کلنگ زنی پروژه ها، کلیه برآوردها از مشکلات و مسایل احتمالی صورت گیرد تا در حین انجام کار شاهد بروز مواردی نباشیم که موجب خلل در پیشبرد امور شوند.
وی عنوان کرد: احداث تقاطع های غیر همسطح در نقاط مختلف کرج بر مبنای طرح جامع ترافیکی در دستور کار مدیریت شهری است و اعتباری افزون بر سه هزار میلیارد تومان برای آن پیش بینی شده است که چیزی در حدود 50 تقاطع را پوشش اعتباری می دهد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود