2 شهریور 1393
شماره خبر: 127966

مراتب تبریک مدیران شهری به عضو پزشک پارلمان شهری کرج ابلاغ شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مراتب تبریک مدیران شهری به عضو پزشک پارلمان شهری کرج ابلاغ شد


مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج با همراهی جمعی از مدیران روابط عمومی مناطق و سازمان های تابعه در دفتر دکتر باغستانی حضور یافت و مراتب تبریک شهردار و دیگر مدیران شهری به مناسب هفته گرامیداشت مقام پزشک را به این نماینده جامعه پزشکی در پارلمان شهری ابلاغ کردند.
گرچه مقرر شده بود این بازدید صبح روز گذشته صورت پذیرد اما به دلیل مشغله کاری رئیس کمیسیون سلامت و لزوم حضور وی در مراسمی، این دیدار رسمی با اعلام مرکز ارتباطات مردمی دکتر باغستانی به صبح امروز موکول شد. در ابتدای این دیدار، مدیر روابط عمومی شهرداری کرج طی سخنانی با اشاره به جایگاه پزشک در جامعه اظهار داشت: جامعه پزشکی جزو اقشار خدوم و زحمتکش میهن اسلامی هستند که برای ارتقای سطح کیفی خدمات درمانی و تامین بهداشت و سلامت جامعه تلاشی پیوسته و خستگی ناپذیر دارند. احمد خیری از ایده تشکیل کمیسیون بهداشت و سلامت در پارلمان شهری و اداره آن توسط یک عضو جامعه پزشکی به عنوان نماد تخصص گرایی شورای چهارم یاد کرد و ادامه داد: کمیسیون سلامت جزو کمیسیون های فعال و سرآمد در سطح کشور است که با انتقال مشکلات و آلام جامعه در حوزه بهداشت و درمان به صحن علنی شورا، زمینه مشارکت فعال مدیریت شهری در ارتقای سرانه های بهداشت و درمان و محرومیت زدایی از این حوزه را فراهم آورده است. وی، از آمادگی کامل حوزه روابط عمومی و پایگاه خبری مدیریت شهری کرج جهت انعکاس مطلوب اخبار و گزارش عملکرد کمیسیون بهداشت و سلامت به مردم و رسانه های استان خبر داد و گفت: کمیسیون سلامت به عنوان لینک فعال ارتباطی به جامعه پزشکی شهر می تواند بستر مناسبی برای ورود بخش خصوصی به عرصه ساخت مراکز درمانی و آزمایشگاهی را مهیا نماید که پشتیبانی این رویکرد از طریق رسانه های جمعی و گروهی در قوت بخشی و اثرگذاری بیشتر آن بی بدیل است.
تعریف «پیوست سلامت» برای پروژه های عمرانی
در پایان صحبت های خیری و جمع دیگری از مدیران روابط عمومی ها که حول محور تقدیر از نقش و جایگاه کمیسیون بهداشت و سلامت می چرخید، دکتر محمدصادق باغستانی رشته کلام را به دست گرفت و با عرض خیرمقدم و خوشامدگویی به مهمانانش گفت: از ابراز لطف و مهربانی دوستان نسبت به بنده بسیار سپاسگزارم و این توجه را مهمترین سرمایه برای تداوم اقدامات و فعالیت های کمیسیون بهداشت و سلامت می دانم. تفاوتِ امروز بنده با سال های گذشته این است که امروز تریبونی برای تشریح وضعیت نابسامان شهر به لحاظ سرانه های درمانی در اختیار دارم و با خدای خویش عهد کرده ام که با پشتیبانی موکلان عزیز، رهرو راه حقیقت و درستی باشم. وی ادامه داد: اختصاص یکی از روزهای تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز پزشک بهترین اجر و پاداش در پاسداشت زحمات و خدمات سفیدپوشان متخصص و متعهد جامعه است که با عمل به سوگند حرفه ای و تاسی از آموزه های اخلاقی حکیم بزرگوار ابوعلی سینا، از هیچ تلاشی برای اشاعه «فرهنگ سلامت» و دور ماندن جامعه از گزند بیماری ها و رنج ها فروگذار نکرده اند. عضو پارلمان شهری کرج از الزام معاونت های عمرانی و خدماتی شهرداری کرج به تعریف «پیوست سلامت» برای تمامی پروژه های سطح شهر به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های کمیسیون متبوع خویش یاد کرد و افزود: مدیریت شهری به عنوان نماد و سمبل دفاع از حقوق مادی و معنوی شهر و شهروندان نباید توامان با تلاش برای عمران و آبادانی شهر، مخاطره ای برای سلامتی و آرامش روانی شهروندان ایجاد نماید و از همین رو، مطالعه دقیق میزان تاثیرگذاری پروژه ها بر محیط زیست و آب و هوا و سلامت شهروندان قبل از آغاز آنها ضرورت دارد. باغستانی در ادامه از توجه ویژه ارگان اطلاع رسانی شهرداری کرج نسبت به انعکاس اخبار و اطلاعات عمومی کمیسیون بهداشت و سلامت تقدیر و تشکرد کرد و آن را نشانگر دغدغه مندی مثبت مدیریت شهری نسبت به آینده روشن و فرداهای بهتر شهر ارزیابی کرد. در پایان این دیدار، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای چهارم کرج تجلیل و تقدیر به عمل آمد و مراتب تبریک مدیران شهری به مناسب روز پزشک به وی ابلاغ شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود