2 شهریور 1393
شماره خبر: 127991

شورای شهر ساخت سه کارخانه تولید برق در کرج را تصویب کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شورای شهر ساخت سه کارخانه تولید برق در کرج را تصویب کرد


سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از تصویب لایحه ساخت سه کارخانه تولید برق اززباله دراین منطقه خبرداد.
ˈداوود وحیدی ˈاظهار کرد: با توجه به اینکه روزانه یکهزارو500 تن زباله درکلانشهر کرج تولید می شود، از این زباله ها می توان برای ساخت وراه اندازی مراکز تولید انرژی استفاده کرد.
وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی این سه کارخانه به مرور در کلانشهر کرج احداث می شود و می توان روزانه مقادیر زیادی برق تولید کرد. وحیدی گفت: با احداث این کارخانه ها، روزانه 900 تن زباله برای تولید برق مصرف خواهد شد.
باغ سیب توسعه می یابد
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش به شهروندان اطمینان داد باغ سیب مهرشهر نه تنها تخریب نمی شود، بلکه ضمن احیاء، توسعه می یابد.ˈبه دنبال تعیین تکلیف باغ سیب مهرشهر، شایعاتی مبنی بر تخریب باغ سیب وتغییرکاربری آن به ساختمان سازی در کرج رواج یافت. وحیدی اظهار کرد: پس از آنکه بین بنیاد مستضعفان و شهرداری کرج توافق نهایی برای تعیین تکلیف باغ سیب به عمل آمد، شورای اسلامی شهر نیز این توافقنامه را در قالب لایحه ای تصویب کرد. وی ادامه داد: ازمجموع 340 هکتارمساحت باغ سیب کرج ، 70 درصد آن به عنوان فضای سبز دراختیار شهرداری قرار گرفت و30 درصد دیگر که فاقد درخت است همچنان دراختیار بنیاد مستضعفان باقی ماند.
این عضو شورا اظهار کرد: هزینه نگهداری باغ سیب مهر شهر برای بنیاد مستضعفان بالا بود وهمین امر سبب شد درختان این باغ به مرور دچار آسیب شود که از این پس نگهداری آن به شهرداری واگذار شده و این باغ احیاء می شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود