4 شهریور 1393
شماره خبر: 128108

کارگاه آموزشی مباحث مقررات ملی ساختمان برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

کارگاه آموزشی مباحث مقررات ملی ساختمان برگزار شد


رئیس اداره تدوین و مقرارت شهرسازی و ناظر کل حوزه شهرسازی از برگزاری کارگاه آموزشی مباحث مقررات ملی ساختمان در دو مقطع و برای کارشناسان و مسئولین دفتر فنی خبر داد.
محمد رضا شمس به روز رسانی اطلاعات و شفاف سازی اقدامات دفتر فنی معاونت معماری و شهرسازی شهرداری این کلانشهر را از اهداف برگزاری این دوره آموزشی ذکر کرد.
وی افزود: این دوره آموزشی در مقطع اول برای کارشناسان دفاتر فنی مناطق 12گانه برگزار شد تا با ارائه کلیات مدنظر کارشناسان این حوزه با روند تایید نقشه آشنا و به آن مسلط شوند. شمس عنوان کرد: علاوه بر این کارشناسان دفاتر فنی شهرسازی با دریافت این آموزش ها می توانند نسبت به نیروسازی مناسب اقدام کنند. رئیس اداره تدوین و مقرارت شهرسازی و ناظر کل حوزه شهرسازی در ادامه بیان کرد: برای مسئولین دفاتر فنی نیز با توجه به اینکه آموزش های لازم در سنوات گذشته را گذرانده اند، جلسات وحدت رویه و کلاس آموزشی در قالب آشنایی با مبحث 9 مقررات ملی ساختمان برگزار شد. شمس افزود: مبحث مقررات ملی ساختمان مربوط به تکنولوژی بتن است که با توجه به لزوم استفاده از بتن استاندارد در ساخت وسازهای شهری توجه به این مبحث بسیار حائز اهمیت است. وی اظهارامیدواری کرد که آموزش های ارائه شده زمینه ساز تسریع در امور ارباب رجوع و افزایش عملکرد حوزه شهرسازی شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود