4 شهریور 1393
شماره خبر: 128133

اجرای پروژه های عمرانی تقویت زیرساختهای شهری را بدنبال دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای پروژه های عمرانی تقویت زیرساختهای شهری را بدنبال دارد


مدیر منطقه 1 شهرداری کرج بر ضرورت اجرای عملیات های عمرانی تاکید کرد و گفت: اجرای پروژه های عمرانی تقویت زیرساخت های شهری را بدنبال دارد.
سیدرضا مساعد با بیان این مطلب افزود: به دنبال برنامه ریزی های صورت گرفته در سطح منطقه اجرای عملیات های عمرانی به ویژه با توجه به نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس، اجرای عملیات های زیرساختی در اولویت قرار گرفت. وی افزود: از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای تقویت زیرساخت های شهری اجرای عملیات تراش و روكش آسفالت در خیابان های ندای شمالی، واریانی، اركیده تا بلوار كاج می باشد. مساعد با اشاره به عملکرد حوزه عمران منطقه 1 طی روزهاي اخير بیان کرد: عمليات تراش و روكش آسفالت در خيابان برغان، خيابان اركيده تا بلوار كاج، ميدان مهران بوستان 4 و نداي شمالي و خيابان وارياني از اقدامات منطقه 1 در راستای بهسازی معابر و خیابان های سطح منطقه است. وی همچنين به عمليات جدول گذاري و پياده روسازي در خيابان بعثت كوچه هاي زنبق 1 تا 4 اشاره کرد و افزود: علاوه بر این اجرای عمليات لكه گيري در خيابان برغان، خيابان آزادي، كوچه هنرمندي و ميدان بهارستان همچنین خيابان لاله ها از جمله عملیات های عمرانی زیرساختی صورت گرفته در منطقه 1 شهرداری کرج می باشد. این مسئول از اجرای عمليات زيرسازي و آسفالت در خيابان برغان خبرداد و اظهارامیدواری کرد: اجرای این عملیات ها رضایت خاطر شهروندان را فراهم آورد.
ساماندهی و بازسازی 37 تابلوی راهنمایی
مدیر منطقه 1 شهرداری کرج در ادامه از ساماندهی و بازسازی 37 تابلوی راهنمایی رانندگی در سطح این منطقه خبرداد داد و افزود: بر این اساس تابلو ايستادن ممنوع با نوشتار حمل با جرثقيل جمع آوري و تعداد 11 مورد تابلو بازسازي و جایگزین شد . مساعد همچنين به جانمائي و نصب هفت تابلوي رعايت حق تقدم در سطح شهر جهت نظم و ترافيكي و جلوگيري از بروز تصادفات اشاره کرد و افزود: علاوه بر این براي آگاهي خودروهاي عبوري تعداد چهار تابلوي جهت نما و بن بست در معابر سطح منطقه نصب شد.
انجام 31 ماموریت در ایستگاه آتش نشانی طی مردادماه سال گذشته
مدیر منطقه 1 شهرداری کرج در بخشی دیگر از انجام 31 مورد ماموریت توسط ایستگاه آتش نشانی این منطقه خبر داد و گفت: ايستگاه آتش نشاني در مرداد ماه سال جاری اقدام به انجام 31 مورد ماموریت شامل اطفای 13 مورد حريق ، شش مورد حادثه و 9 مورد احتياط از حريق کرده است. مساعد عنوان کرد: این حجم از عملیات با اعزام 82 نفرو اعزام 31 دستگاه خودرو و در 65 ساعت انجام شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود