10 شهریور 1393
شماره خبر: 128481

احداث تقاطع شهدای دانش آموز مصداق عینی «مدیریت جهادی» در خدمت به مردم است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

احداث تقاطع شهدای دانش آموز مصداق عینی «مدیریت جهادی» در خدمت به مردم است


عضو پارلمان شهری کرج با ابراز رضایت از بهره برداری پیش از موعد پروژه احداث تقاطع غیر همسطح شهدای دانش آموز، آن را مصداق «مدیریت جهادی» در خدمت رسانی به شهروندان خواند و اظهار داشت: کاهش چشمگیر تصادفات شهری، روان سازی ترافیک، آلایندگی صوتی و..
زیست محیطی و کاهش زمان سفرهای درون شهری از جمله آثار مثبت احداث تقاطع های غیر همسطح در سطح کرج است. فاطمه آجرلو ظهر با همراهی حسین آجرلو رئیس مرکز ارتباطات مردمیِ خود، علی اصغر کمالی زاده معاون عمرانی و عباس سعیدی کیا مدیر منطقه 9 شهرداری کرج از روند پیشرفت فیزیکی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح شهدای دانش آموز در محل چهار راه هفت تیر بازدید به عمل آورد و ضمن انتقال دغدغه هایش، توضیحات لازم را از زبان مسئولان شهری شنید. وی با اشاره به مطالعات طرح جامع ترافیک کرج که بر مبنای آن و سایر اسناد توسعه ای تصمیم به احداث 51 تقاطع غیر همسطح با اعتباری افزون بر سه هزار میلیارد تومان در نقاط مختلف کلانشهر گرفته شده است، گفت: البته تاکید کمیسیون بهداشت و سلامت توجه به "عابر محوری" در احداث معابر و شبکه های ارتباطی است؛ چرا که تسهیل رفت و آمد خودروهای تک سرنشین موجب افزوده شدن به بار ترافیکی و شلوغی بیشتر خیابانها و به طبع آن افزایش مصرف سوخت و آلودگی هوا می شود و این موضوع با سیاست های اصولی مدیریت شهری در تضاد است.
تکمیل و تجهیز خط 2 قطار شهری کرج و حومه
آجرلو، خواستار توجه همزمان به تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، تکمیل و تجهیز خط 2 قطار شهری کرج و حومه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی حین جانمایی و احداث تقاطع های غیر همسطح شد و اضافه کرد: به حمد الهی، تا پایان شهریور ماه جاری شاهد بهره برداری پیش از موعد از دو تقاطع غیر همسطح شهدای دانش آموز در چهارراه هفت تیر و تقاطع غیر همسطح شهدای ارتش در جاده ملارد خواهیم بود که با احتساب تقاطع های حافظ و شهید کچویی، چهارمین تقاطع احداثی در کرج طی شش ماه اخیر به شمار می روند که واقعا رکورد خوبی محسوب می شود. وی تصریح کرد: استفاده از تسهیلات بانکی در شرایطی که درآمدهای شهرداری در سطح دلخواه نبود، موجب شد تکمیل پروژه های عمرانی روی زمین باقی نماند و برغم بروز مشکلات فراوان در روند خدمات رسانی شهرداریهای کشور اما شهرداری کرج نه تنها تاخیر در بهره برداری از پروژه ها را ثبت نکردیم بلکه شاهد گشایش پیش از موعد آنها هستیم. به گفته نماینده مردم در انجمن شهر، کیفیت تقاطع شهدای دانش آموز با استانداردهای ملی برابری می کند و نقش بسزایی را در کاستن بار ترافیکی در هسته مرکزی شهر ایفا می کند که شاهد تلاش شبانه روزی واحدهای مختلف شهرداری منطقه 9 همسو با اقدامات پیمانکار پروژه برای رسیدن طرح به موعد بهره برداری هستیم. آ جرلو در پایان بیان داشت: بنده همانطور که در صورت مشاهده کم کاری ها، تذکرات لازم را به تیم اجرایی شهرداری ارایه می دهم اکنون لازم می دانم به سبب جدیت و اهتمام مهندس ترکاشوند شهردار کلانشهر کرج و همچنین مدیر محترم منطقه 9 در تسریع در ساخت تقاطع شهدای دانش آموز از آنها تقدیر و تشکر نمایم و به ایشان خداقوت بگویم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود