28 بهمن 1391
شماره خبر: 20586

ضرورت اجرای طرح های زیر ساختی هدفمند در سطح منطقه 2

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ضرورت اجرای طرح های زیر ساختی هدفمند در سطح منطقه 2


سپیدارآنلاین: مدیر منطقه 2 شهرداری کرج بر ضرورت اجرای طرح های زیر ساختی به صورت سازماندهی شده و هدفمند در سطح منطقه تاکید کرد.
محمدرضا ناصرخاکی اجرای طرح های عمرانی در قالب اجرای طرح های زیرساختی را امری مهم و لازم برای انتقاع ایده آل و مطلوب منطقه ذکر و عنوان کرد: تحقق این مهم از جمله برنامه هایی است که شهرداری منطقه 2 نسبت به انجام آن تاکید دارد. وی، احیای فضا و ساختار فیزیکی منطقه را امری مهم و ضروری دانست و افزود: این امر با توجه به اینکه منطقه 2 کرج در هسته مرکزی شهر قرار دارد بسیار حائز اهمیت است. ناصر خاکی گفت: با توجه به این مهم آماده کردن زیرساخت های شهری و در پی آن تعریف و اجرای پروژه های امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.
تامین رفاه شهروندی در گرو اجرای مناسب پروژه های عمرانی است
مدیر منطقه 2 شهرداری کرج، تامین نیازهای زندگی شهروندی را مهم ارزیابی کرد و با بیان اینکه، تحقق این امر یکی از رسالت های مهم مجموع شهرداری است، عنوان کرد: اجرای پروژه های عمرانی از نیازهای مهم زندگی شهروندی است که با توجه به این مهم اجرای طرح های زیرساختی و عمرانی در اولویت کاری شهرداری قرار دارد. وی محور تعریف و اجرای پروژه های منطقه ای را ایجاد تغییر و تحولات اساسی در ساختار فیزیکی منطقه ذکر و عنوان کرد: با انجام این مهم ضمن ارتقاء ساختارهای شهری، در مسیر برقراری توازن در امر خدمات رسانی،

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود