2 آبان 1391
شماره خبر: 13759

اجرای طرح های زیرساختی نیاز عمرانی منطقه 11 است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 اجرای طرح های زیرساختی نیاز عمرانی منطقه 11 است

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 11 شهرداری کرج، اجرای طرح های زیرساختی را نیاز عمرانی این منطقه ذکر و عنوان کرد: اجرای طرح های عمرانی در قالب اجرای طرح های زیرساختی موجب احیای منطقه می شود.
سعید حسنی آماده سازي زیرساختی شهری را عاملی برای اجرای طرح های عمرانی ذکر و عنوان کرد: بر این اساس نیاز است پیش از تعریف و اجرای پروژه های شهری نسبت به مهیا کردن زیرساخت ها اقدام کرد. وی با تاکید بر تامین نیازهای زندگی شهروندان به عنوان یکی از رسالت های کلیدی و محوری مجموع شهرداری عنوان کرد: اجرای پروژه های عمرانی از نیازهای مهم زندگی شهروندی است که با توجه به این مهم اجرای طرح های زیرساختی و عمرانی در اولویت کاری شهرداری قرار دارد. وی، شناسایی و آگاهی از جنس مشکلات زندگی شهروندان را مهم ارزیابی کرد و گفت: برنامه ریزی برای اجرای طرح هایی که با هدف رفع معضلات موجود طراحی و تدوین می شوند از سرفصل های مهم کاری مجموعه مدیریت شهری و مناطق تحت پوشش آن است.
ضرورت تعریف بودجه های عمرانی برای مناطق کم برخوردار
مدیر منطقه 11 شهرداری کرج با تاکید بر ضرورت تعریف بودجه های عمرانی به منظور احیای مناطق کم برخوردار، بیان کرد: تعریف بودجه های عمرانی برای محله های دارای مشکلات زیرساختی امری مهم محسوب می شود که مسئولان ذیربط اهتمام ویژه ای بر انجام آن دارند. وی با اشاره به مشکلات منطقه حصار اظهارداشت: از جمله مهمترین اولویت های منطقه اجرای طرح های زیرساختی در این منطقه است که تا کنون نیز این مهم به نحو مطلوبی انجام شده است. حسنی، محور تعریف و اجرای پروژه های منطقه ای را ایجاد تغییر و تحولات اساسی در ساختاز فیزیکی منطقه ذکر و عنوان کرد: از جمله چالش های موجود در حصار به عنوان محله تحت پوشش شهرداری منطقه 11 عدم ساماندهی وضعیت خیابان ها می باشد. وی تاکید کرد: به منظور رفع مشکلات ناشی از عدم خیابان کشی مناسب، اجرای این پروژه ساختاری، پس از تعریف بودجه عمرانی لازم در حصار کلید می خورد. این مسئول نیاز منطقه حصار به آسفالت را یادآور شد و گفت: اجرای آسفالت در حصار نیز از برنامه های اولویت دار شهرداری است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود