20 مهر 1390
شماره خبر: 2099

بهره‌برداری از سالن چند منظوره مدیریت بحران در ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

بهره‌برداری از سالن چند منظوره مدیریت بحران در ساوجبلاغ

استاندار البرز از بهره‌برداری سالن چند منظوره مدیریت بحران در گلسار ساوجبلاغ خبر داد.
عیسی فرهادی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از این سالن چندمنظوره طی سخنانی اظهار داشت: با راه‌اندازی این سالن تمهیدات لازم به منظور ارائه خدمات مناسب به شهروندان در شرایط خاص اندیشیده شده است.
وی ادامه داد: راه‌اندازی این سالن چند منظوره امری مهم و ضروری به شمار می‌رود چرا که این استان یکی از پرترددترین استان‌های کشور محسوب می‌شود.
استاندار البرز گفت: با توجه به این که استان البرز یکی از استان‌های پرتردد در استان‌های کشور به شمار می‌رود، لذا این سالن چند منظوره با هدف خدمات دهی مناسب به شهروندان و مسافران در شرایط خاص ایجاد شد.
وی تأکید کرد: در کنار این سالن چند منظوره مدیریت بحران، یک ایستگاه آتش نشانی نیز به بهره‌برداری رسیده است که گامی مهم در جهت خدمات دهی به مردم در مواقع بحران است.
فرهادی با اشاره به این که سالن چند منظوره مدیریت بحران گلسار ساوجبلاغ در زمینی به مساحت یکهزار و400متر مربع احداث شده است، افزود: این سالن با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال احداث شده است.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: این سالن ظرفیت اسکان 500 نفر در شرایط عادی و یک‌هزار و 500 نفر در وضعیت اضطراری دارد.
به گفته وی با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده سالن چند منظوره مدیریت بحران به امکانات ورزشی نیز تجهیز شده است.
فرهادی در ادامه سخنان خود به ایجاد ایستگاه آتش نشانی در کنار این سالن اشاره کرد و افزود: ایستگاه آتش نشانی ستاد مدیریت بحران در گلسار با زیربنای 500مترمربع احداث شده است.
وی افزود: این ایستگاه آتش‌نشانی نیز با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.
استاندار البرز ادامه داد: با بهره‌برداری از سالن چند منظوره مدیریت بحران و ایستگاه آتشنشانی در گلسار ساوجبلاغ بیش از 60 نفر جذب کار شدند.
فرهادی با بیان این که باید برنامه‌ریزی‌های اساسی را به منظور کنترل محیط در شرایط خاص انجام دهیم اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده 150 میلیارد ریال اعتبار به بخش کاهش بلایای طبیعی در استان البرز اختصاص داده شده است که هفته آینده به ادارات مربوطه تخصیص می یابد.




نبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود