شكایات شهروندان در حوزه خدمات شهری در نمایشگاه گل به صورت آنلاین ثبت می شود
سپیدارآنلاین: گروه شهری
مسئول کمیته آموزش و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهر شهرداری کرج از ثبت آنلاین شکایات مردمی در حوزه خدمات شهری در سومین نمایشگاه گل و گیاه خبر داد و افزود: در این زمینه شکایات بازدیدکنندگان در سریعترین زمان ممکن رسیدگی می شود.
شبیر اربابی با اشاره به حضور پررنگ سازمانهای خدمات شهری در نمایشگاه امسال اظهار داشت: هشت غرفه معاونت خدمات شهری شامل سازمانهای آتش نشانی، پسماند، آرامستانها، میادین میوه و تره بار، زیباسازی و... در قالب کمیته آموزش و اطلاع رسانی برای اولین بار در نمایشگاه امسال برپا شده است. این مسئول افزود: این غرف با فضاسازی محیطی به ارائه مباحث آموزشی و فرهنگ شهروندی در حوزه تخصصی هریک از این سازمانها می پردازند که از جمله آن می توان به نحوه جداسازی زباله های تر و خشک، تغذیه سالم و نحوه طبخ غذاهایی دریایی، استفاده از میوه های ارگانیک و... اشاره کرد. وی متذکر شد: سامانه 137 نیز با استقرار در نمایشگاه مشکلات مردم در حوزه خدمات شهری را به صورت آنلاین ثبت می کند و شکایات بازدیدکنندگان در حوزه های مختلف خدمات شهری نیز در سریعترین زمان ممکن رسیدگی می شود.