17 مهر 1391
شماره خبر: 12899

نمود فعالیت سازمان زیباسازی در کرج مثبت است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 نمود فعالیت سازمان زیباسازی در کرج مثبت است

سپیدار آنلاین: شهردار کرج اذعان داشت: نمود فعالیت های سازمان زیباسازی شهرداری کرج از بدو تاسیس تا کنون نمود مطلوب و مثبتی در سطح شهر داشته است.
سید علی آقازاده با بیان این مطلب افزود: ساختار شهری کرج نیاز اساسی و مبرمی به فعالیت های زیباسازی دارد که این مهم با تاسیس و آغاز به فعالیت سازمان زیباسازی در کرج به نحو قابل قبولی محقق شد. وی در ادامه با اشاره روند مطلوب اجرای طرح ها و پروژه های زیباسازی در سطح شهر اظهارداشت: از بدو تاسیس سازمان تا کنون شاهد تغییرات مثبت و بهینه ای در سطح شهر به لحاظ زیباسازی شهری بوده ایم که مهم نیز مرهون تلاش های مدیریت و پرسنل سازمان متولی است. این مسئول با تاکید بر اصلاح مبلمان شهری اظهارداشت: پراکندگی مبلمان شهری در مناطق و اجرای آن از سوی سازمان ها و واحد های مختلف شهری از اولویت هایی است که مورد تاکید سازمان زیباسازی است و باید گفت این موضوع تحت تاثیر طرح های کارشناسی از سوی کارشناسان این حوزه به نحو مناسبی انجام شده است. آقازاده با اشاره به تاثیرات منفی بصری در روحیه شهروندان اظهارداشت: عدم ماندگاری عناصر و نبود تناسب این عناصر با ساختارهای شهری در طولانی مدت می تواند منشاء نا همگونی های بصری بسیار زیادی در شهر باشد که این موضوع با هویت ساختار سازی های شهری در تضاد است. وی خاطرنشان کرد: ایجاد هر پروژه و هر بستری نیازمند مطالعه و بررسی دارد که در زمینه سیما و منظر شهری، سازمان زیباسازی این رسالت را بر عهده دارد. آقازاده، شناسایی و مطالعه بستر شهر را در اجرای طرح های زیباسازی مهم ارزیابی کرد و با بیان اینکه، موضوع فوق به نحو شایسته ای در برنامه های سازمان زیباسازی لحاظ شده است، افزود: کارشناسان و برنامه ریزیان شهری اقدامات مهمی را در قالب شناخت پتانسیل های و شناخت فضای شهری به منظور اجرای طرح های زیباسازی به انجام رسانده اند.
قدردانی از عملکرد زیباسازی
گفتنی است در برنامه شورای برنامه ریزی سید علی آقازاده، شهردار کرج از عملکرد سازمان زیباسازی و اقدامات صورت گرفته از طریق این سازمان تجلیل و قدردانی کرد.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود