19 شهریور 1393
شماره خبر: 129051

پارک ظفر به مجموعه پارک های محله ای می پیوندد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پارک ظفر به مجموعه پارک های محله ای می پیوندد


مدیر منطقه 6 شهرداری کرج از احداث پارک محله ای " ظفر" در این منطقه خبر داد و پیش بینی کرد، این پارک تا پایان سال جاری تکمیل شود و به بهره برداری عموم برسد.
حق محمدلو ضمن اعلام این خبر افزود: پارک ظفر هم اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار است که پس از گذر این مرحله این پارک در مساحت پنج هزار متر مربع و با اعتبار 600 میلیون تومان احدث می شود. وی با اشاره به تجهیز این پارک به وسایل بازی کودکان و ست تندرستی، عنوان کرد: ایجاد فضای سبز در پارک محله ای ظفر از دیگر اقدامات پیش بینی شده برای تکیمل این پارک است. حق محمدلو در ادامه با یادآوری اقدامات صورت گرفته حوزه فضای سبز شهرداری منطقه طی شش ماه دوم سال 92 و 93 بیان کرد: بهسازی پارک میخک به متراژ 11 هزار متر مربع، بازسازی پارک شب بو، بهسازی بلوار شهید بهشتی و احداث پارک خاتم از جمله این اقدامات است که طی شش ماه دوم سال گذشته در منطقه انجام شد. وی افزود: منطقه 6 در شش ماه نخست امسال نیز نسبت به بهسازی و نوسازی پارک کوکب، پامچال و پارک خاتم اقدام کرده است.
لزوم اعمال جنبه های زیباشناختی در مبلمان فضای سبز
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج، لحاظ کردن جنبه های زیباشناختی در مبلمان فضای سبز را مهم ارزیابی کرد و افزود: رویکر فوق در اولویت برنامه ها و سیاست گذاری های فضای سبز منطقه قرار دارد. حق محمدلو از فضاي سبز بعنوان یکی از بخش های مهم و مورد توجه مديريت شهري یاد کرد و گفت: توسعه پارک های محله ای علاوه بر رونق مبلمان شهری و زیباسازی شهر در فراهم آوردن مكاني براي گذراندن اوقات فراغت شهروندان ایفای نقش می کند. وی، شهرها را به عنوان كانون هاي متمركز فعاليت و زندگي انسان ها دانست و بیان کرد: پراكندگي فضاي سبز و پارک های محله ای با هدف بهبود وضعیت شهری صورت می گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود