20 شهریور 1393
شماره خبر: 129101

اهمیت شناخت اولویت ها از زبان مردم

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اهمیت شناخت اولویت ها از زبان مردم


مدیر منطقه 6 شهرداری کرج بر ضرورت اهمیت شناخت اولویت ها از زبان مردم تاکید کرد و گفت: تحقق این رویکرد یاری رسان دستگاه های خدمات رسان مردمی به ویژه شهرداری ها در ارائه خدمات بهینه و مطلوب به شهروندان است.
عباس حق محدلو در دیدار با جمعی از ساکنان منطقه با بیان این مطلب افزود: دیدار شهروندان با شهرداران مناطق علاوه بر فراهم آوردن فضای صمیمی برای گفتگو در خصوص مسائل و موضوعات مختلف شهری، زمینه ساز تصمیم سازی و تدوین برنامه های اجرایی متعدد در شهر نیز می شود. وی با اشاره به اولویت بندی برنامه های اجرایی در شهرداری اظهارداشت: از دیگر خروجی های مثبت برگزاری ملاقات های مردمی تعیین اولویت های اجرای بر مبنای درخواست های مطرح شده از سوی شهروندان است. حق محمد لو با اشاره به تاکید شهردار کرج در خصوص برپایی منظم و مستمر ملاقات های مردمی به اهتمام شهرداری منطقه 6 در راستای تحقق این مهم اشاره کرد و افزود: مجموعه مديريت شهري كرج اعم از شورا و شهرداري همواره مشکلات و کاستی های شهر را رصد کرده و براي رفع این کاستی ها از هیچ کوشش و تلاشی فرو گذار نمی کنند در این خصوص شنیدن مشکلات از زبان مردم می تواند بهترین راهکار برای پاسخگویی به نیاز شهروندان و رفع معضلات شهری باشد.
شهرداری منطقه 6 شنوده مشکلات مردم منطقه است
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج با بیان اینکه همه مسئولان شهرداری این منطقه شنونده مسائل مطرح شده از سوی شهروندان هستند، گفت: تحقق این مهم ضمن افزایش راندمان کاری مجموعه شهرداری موجب مشارکت حداکثری مردم در امور جاری شهر می شود. حق محمدلو بیان کرد: برای تحقق توسعه پايدار شهري باید شرايطي فراهم شود تا امكان بستر سازي توسعه پايدار انساني و بهبود رفاه اجتماعي شهروندي فراهم شود. گفتنی است در این دیدار مقرر شد، اقدامات عمرانی جهت تقویت زیرساخت های شهری همچنین تامین رفاه شهروندی با برنامه زمان بندی پیش بینی شده در اولویت قرار گیرد که از جمله این اقدامات آسفالت اراضی بیدار چشمه است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود