25 شهریور 1393
شماره خبر: 129380

زمین های خالی باغستان غربی پاکسازی شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

زمین های خالی باغستان غربی پاکسازی شدند


مدیر منطقه 6 شهرداری کرج از اجرای طرح ضربتی پاکسازی و تسطیح زمین های خالی محدوده باغستان غربی خبرداد و افزود: هدف از اجرای این مهم تامین رفاه شهروندان و صیانت از مبلمان شهری است.
حق محمدلو با بیان این مطلب افزود: در راستای اجرای این طرح ضربتی که از سوی واحد خدمات شهر منطقه صورت گرفت، زمین های خالی واقع در خیابان لاله یکم تسطیح شدند.
وی به جمع آوری خاک، نخاله و مصالح ساختمانی از اراضی محدوه باغستان غربی اشاره کرد و افزود: این عملیات با بهره گیری از امکانات موجود خدمات شهر منطقه اعم از لودر، گریدر، بابکت، کامیون و استفاده از نیروهای خدماتی اجرایی شد. حق محمدلو با اشاره گسترش ساخت و سازهای عمرانی و ساختمانی، همچنین تخریب و مرمت ساختمان ها، بیان کرد: عوامل عنوان شده میزان نخاله های ساختمانی را افزایش می دهد ضمن آنکه زمینه ساز بروز معضلات متعددی از جمله آلودگی های زیست محیطی، بدمنظرگی فضای شهر و نارضایتی شهروندان می شود. وی اظهارداشت: واحد خدمات شهر منطقه نیز با هدف فراهم آوردن زمینه های آسایش و رفاه شهروندی اقدام به اجرای طرح ضربتی پاکسازی و تسطیح زمین های خالی سطح شهر با محوریت محدوده باغستان غربی کرده است.
جایگزینی سطل های مکانیزه با سبدهای زباله سنتی
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج در ادامه به جمع آوری سبدهای زباله سنتی و جایگزین کردن آن با سطل های مکانیزه اشاره کرد و گفت: این اقدام با توجه به گستره شهر، اهمیت نظافت و پاکیزگی شهر و همچنین تسریع در روند جمع‌آوری زباله ها صورت گرفته است. حق محمدلو با بیان اینکه نصب سطل زباله های مکانیزه، افزایش بهداشت عمومی را به دنبال دارد، افزود: کاهش آلودگی و جلوگیری از اتلاف وقت در جمع آوری زباله ها از دیگر اهداف نصب سطل های مکانیزه زباله است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود