25 شهریور 1393
شماره خبر: 129421

نصب پل عابر پیاده مقابل امامزاده حسن (ع) جهت رفاه حال شهروندان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نصب پل عابر پیاده مقابل امامزاده حسن (ع) جهت رفاه حال شهروندان


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از نصب پل عابر پیاده مقابل امامزاده حسن (ع) جهت رفاه حال شهروندان گرامی خبر داد و هدف از آن را افزایش ضریب ایمنی تردد عابرین پیاده ذکر کرد.
سید رضا فیض با اعلام مطلب فوق افزود: روز گذشته به همت معاونت فنی و اجرایی سازمان زیباسازی شاهد نصب یک عرشه پل عابر پیاده جهت رفاه حال همشهریان گرامی در محل امامزاده حسن (ع) مقابل دانشکده کشاورزی بودیم که بزودی دو پل عابر پیاده دیگر نیز در سایر نقاط شهری کلانشهر نصب و آماده بهره برداری می شود. وی خاطر نشان کرد: اکنون سازه پل عابر پیاده مذکور در مقابل دانشکده کشاورزی نصب گردیده که با انجام اقدامات بعدی بزودی آماده تردد و استفاده شهروندان می شود. فیض با تقدیر و تشکر از همکاری و همیاری دیگر ادارات و ارگانهای ذیربط با پیمانکار سازمان جهت نصب سازه پل عابر پیاده اذعان داشت: همچنین بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در روزهای آتی شاهد بهره برداری از پل عابر پیاده در محل خیابان مظاهری خواهیم بود که بر اساس تعهدات مدیریت شهری انجام می شود. این مسئول با تاکید بر اینکه رسالت اصلی سازمان زیباسازی تلطیف روحیه شهروندان و استانداردسازی فضاهای بصری و کیفی شهر است، گفت: اهمیت زیباسازی شهری و حذف زوائد بصری در کلانشهرها که با مشکلاتی نظیر: ترافیک، آلودگی هوا و تنش های روحی و روانی دست و پنجه نرم می کنند، بیش از دیگر نقاط خودنمایی و بروز می کند و خوشبختانه سازمان زیباسازی شهرداری کرج با کسب تجربیات ارزنده و موفقیت های چشمگیر در این زمینه، در حال صدور دانش و آگاهی به دیگر شهرهای کشور می باشد. وی بیان داشت: اولویت های زیباسازی و توجه به فضاهای شهری از طریق همفکری و مشورت شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج مشخص می گردد که در همین زمینه شاهد توجه ویژه به تسهیل عبور و مرور شهروندان در سطح شهر در راستای توجه به انسان محوری و نصب پل های عابر پیاده هستیم. فیض در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس گفت: همچنین سازمان زیباسازی طرح های مناسبی در زمینه استانداردسازی فضای مدارس و شاداب سازی محیط تعلیم و تربیت دانش آموزان را به اجرا گذاشته است که بر اساس اولویت های اعلامی از سوی معاونت خدمات شهری می باشد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در پایان بیان داشت: امید است با همفکری کلیه شهروندان، صاحب نظران و کارشناسان بتوانیم در مسیر ساختن شهری زیبا و سالم حرکت کنیم و خدمتی در شان شهروندان شریف و گرامی را به آنان ارایه کنیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود