2 شهریور 1391
شماره خبر: 10568

زمانی برای آزمون و خطا در ساخت پلهای عابر پیاده نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

زمانی برای آزمون و خطا در ساخت پلهای عابر پیاده نیست

سپیدار آنلاین : مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج با اشاره به نیاز شهر پلهای عابر پیاده، گفت: با توجه به این مهم، زمان برای گذراندن دوره آزمون و خطای ساخت و بهره برداری از پل های عابر پیاده کافی نیست.
حسین صدرایی با بیان این مطلب افزود: تاکید سازمان با توجه به تعهد و مسئولیت تعریف شده در خصوص ایجاد پل های عابر پیاده، تسریع در احداث و بهره برداری از این سازه های مهم شهری است. وی، اهمیت و جایگاه پل های عابر پیاده در ساختار شهری را یادآور شد و گفت: نصب و بهره برداری از این پل ها به عنوان ابزار ایمن تردد شهروندان از اولویت های مهم سازمان زیباسازی به شمار می روند. این مسئول خاطرنشان کرد: از اهداف مهمی که بعد از تاسیس سازمان زیباسازی به جد دنبال می شود، برنامه ریزی برای تسریع در اجرای پل های عابر پیاده است.
نیازسنجی اساس احداث پل های عابر پیاده
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج عنوان کرد: احداث پل های عابر پیاده بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته در سطح مناطق جانمایی و احداث می شود.
صدرایی با اشاره به معضلات ترافیکی موجود در سطح شهر، عنوان کرد: احداث این پل ها کاهش بار ترافیکی را در شهر به دنبال دارد. وی با بیان اینکه، شاکله و اساس تاسیس سازمان زیباسازی، تغییر مثبت در چهره و نمای شهر است، گفت: پل های عابر پیاده با توجه به رویکرد سازمان احداث می شود. این مسئول احداث پل‌های عابر پیاده را در کاهش ترافیک موجود در خیابان‌ها ناشی از تردد شهروندان مهم ارزیابی کرد و گفت: احداث این پل‌ها در آسان شدن رفت و آمد شهروندان نیز تأثیرگذار است.
صدرایی عنوان کرد: تلاش می شود پل‌های احداثی در کلانشهر کرج به لحاظ زیبایی و مسائل فنی از الگوهای استاندارد پیروی کنند. وی اظهارامیدواری کرد با اجرای چنین پروژه‌هایی زمینه‌های رفاه و آسایش شهروندان فراهم شود.



منبع: رصدنیوز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود