26 شهریور 1393
شماره خبر: 129459

مسابقه بزرگ دوچرخه سواری در کمالشهر برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مسابقه بزرگ دوچرخه سواری در کمالشهر برگزار می شود


خوشرومعاون فرهنگی شهردار کمالشهر با اعلام این خبر گفت:این مسابقه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کمالشهر برگزارخواهد شد.
خوشرو در ادامه ضمن اشاره به لزوم برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و ایثارگران گفت: بیان ایثارگریها و رشادتهای رزمندگان اسلام و ذکر فداکاری و مجاهدت این عزیزان در دوران دفاع مقدس ، موجب زنده نگه داشتن و پویایی انقلاب اسلامی و همچنین بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران است.
وی نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس را از مهمترین ضروریات جامعه در مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فرهنگ غنی اسلامی بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود. معاون فرهنگی شهردار در ادامه گفت : این شهرداری در گرامیداشت هفته دفاع مقدس اقدام به برگزاری مسابقه دوچرخه سواری نموده است که ویژه آقایان و در تمامی ردههای سنی برگزار خواهد شد . وی افزود :علاقه مندان میتوانند جهت ثبت نام ، روز جمعه 93/7/4 ساعت 8:30 صبح در محوطه شهرداری حضور پیدا کنند . خوشرو در پایان با اشاره به برگزاری دیگر مراسم هفته دفاع مقدس گفت: از دیگر برنامه های این هفته میتوان به کوه پیمائی بسیجیان و پرسنل شهرداری ، شرکت در رژه سراسری (کرج) ، برگزاری زیارت عاشورا ، دیدار باخانواده های معظم شهدا ، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک و اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران ، پخش شیرینی و شربت ، ملبس شدن پرسنل بسیجی به لباس بسیج در هفته دفاع مقدس ، تبلیغات سطح شهر ، درج شعار و سخنان امام خمینی(ره) و حضرت آیت اله خامنه ای (مدظله العالی) و سرداران دفاع مقدس در سربرگ نامه ها، تجلیل از پرسنل ایثارگر شهرداری و ... اشاره نمود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود