29 شهریور 1393
شماره خبر: 129603

جهاد پاكسازی محلات در منطقه 12 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جهاد پاكسازی محلات در منطقه 12 کرج


مدیر منطقه 12 شهرداری کرج با اشاره به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید از پاکسازی خاک و نخاله های این منطقه و زیباسازی محیط شهری خبر داد.
برزو سلیمانی با اشاره به پاکسازی معابر و خیابان های منطقه 12 اظهار داشت: تمام نیروهای خدمات شهری در منطقه 12 شهرداری کرج تلاش کردند تا با پاکسازی به موقع معابر رضایت شهروندان را کسب کنند. این مسئول عنوان کرد: باتوجه به بازدیدهای میدانی از محله های نیازمند منطقه 12 کرج در راستای برنامه ریزی طبق اولویت های مدنظر ، تنظیف وپاکسازی صورت می گیرد. مدیر منطقه 12 شهرداری کرج گفت: شهرداری این منطقه این هفته را به جهاد پاکسازی محلات از جمع آوری خاک و نخاله قرار داده است. وی اظهار داشت: در خیابان چهارم غربی کوچه جواد الائمه که مشکلات زیادی را برای شهروندان این محله بوجود آورده جمع آوری خاک و نخاله ها توسط 11 کامیون از محل انتقال داده شد.
سلیمانی با بیان اینکه پاکسازی محلات از زباله، نخاله، شاخ و برگ از جمله اهدافی است که این منطقه آن را دنبال می‌کند، اضافه کرد: می کوشیم با رفع نواقص و اجرای احسن طرح رضایت شهروندان محترم را جلب کنیم. وی یادآور شد: برای داشتن شهری سالم مردم باید در کنار مسئولان برای حفظ بهداشت تلاش کنند و زمانی که همکاری تنگاتنگ مردم در این زمینه وجود نداشته باشد، مسئولان به تنهایی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود