30 شهریور 1393
شماره خبر: 129639

پاسخ به نیاز عمرانی محور برنامه های شهرداری است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پاسخ به نیاز عمرانی محور برنامه های شهرداری است


مدیر منطقه 6 شهرداری کرج با تاکید بر ضرورت پاسخگویی به نیاز عمرانی شهر و به تبع آن منطقه عنوان کرد: رسیدن به وضعیت ایده آل و استاندارد در عرصه عمران شهری، محور برنامه ریزی ها در شهرداری این منطقه است.
عباس حق محمدلو با بیان این مطلب افزود: با توجه به اهمیت و جایگاهی که اقدامات عمرانی در توسعه و رونق شهر دارد، اجرای عملیات های عمرانی در اولویت برنامه های کلان مدیریت شهری و به دنبال آن مناطق تحت پوشش این نهاد اجرایی دارد. وی اظهار داشت: تعیین بودجه های عمرانی نیز حاکی از اهمیت اجرای طرح های زیرساختی- عمرانی با محورهای لکه گیری و توزیع آسفالت، جدولگذاری و دیگر اقدامات عمرانی است.
اجرای عملیات لکه گیری آسفالت در خیابان اصلی گلدشت
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج در ادامه ابا یادآوری اینکه عملیات جدولگذاری در خیابان اصلی گلدشت طی چند ماه گذشته به پایان رسید، افزود: در حال حاضر این بلوار تحت پوشش اجرای عملیات لکه گیری آسفالت قرار دارد. حق محمدلو با بیان اینکه ناحیه گلدشت در شمال غرب منطقه 6 واقع شده است به باغشهر بودن این منطقه اشاره کرد و افزود: به جهت قرار گرفتن خیابان گلدشت در حاشیه اتوبان، توجه و رسیدگی بر این ناحیه از اهمیت زیادی برخوردار است. وی افزود: عملیات لکه گیری آسفالت علاوه بر خیابان اصلی در شهرک طالقانی و خیابان هشتم گلدشت همچنین خیابان مخابرات در حال انجام است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود