11 شهریور 1393
شماره خبر: 128564

منطقه 6 مستعد اجرای طرح های عمرانی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

منطقه 6 مستعد اجرای طرح های عمرانی


مدیر منطقه6 شهرداری کرج، این منطقه را مستعد اجرای طرح های عمرانی دانست و گفت: بر این اساس آنچه به عنوان سیاست کاری در اولویت برنامه های شهرداری منطقه قرار دارد، تعریف و اجرای عملیات های عمرانی، زیرساختی و زیربنایی است.
عباس حق محمدلو با اشاره به تحولات ساختاری مثبت در سطح منطقه 6 اظهارداشت: اجرای طرح های عمرانی بسترساز رشد و ارتقاء کیفی ساختارهای تشکیل دهنده شهر است. این مسئول با تاکید بر اجرای کیفی طرح های عمرانی عنوان کرد: پروژه های عمرانی با هدف تامین نیازهای به حق زندگی شهروندی تعریف و تدوین می شود که با توجه به این موضوع می توان گفت؛ پروژه های شهری بر اساس نیازسنجی در دستور کار مجموعه مدیریت شهری و به تبع آن مناطق تحت پوشش شهرداری قرار می گیرد.
حق محمدلو ادامه داد: بر این اساس اجرای موفق طرح های عمرانی اولویتی مهم برای شهرداری منطقه 6 محسوب می شود که این مجموعه بر اجرای بهینه و مطلوب آن تاکید بسیار زیادی دارد.
اجرای بیش از 17 هزار متر مکعب عملیات زیرسازی
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنانش به اجرای بیش از 17 هزار متر مکعب عملیات زیرسازی طی یکساله گذشته در این منطقه اشاره کرد و گفت: طی این مدت بیش از 33 هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری نیز انجام شده است. حق محمدلو، میزان پیاده روسازی صورت گرفته در منطقه را شش هزار متر مربع ذکر و بیان کرد: طی یکسال گذشته حجم قابل توجهی آسفالت به منظور اجرای عمیات لکه گیری آسفات معابر و خیابان های سطح منطقه استفاده شده است. این مسئول مساحت لکه گیری آسفالت را 133 هزار متر مربع ذکر و عنوان کرد: علاوه بر این، 28 هزار و 500 تن آسفالت نیز برای روکش آسفالت سطح منطقه طی سال گذشته بکار رفت. وی گفت: منطقه تحت تاثیر اجرای این طرح های عمرانی و زیرساختی تحولات ساختاری را دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود