1 مهر 1393
شماره خبر: 129840

اجرای تبلیغات فرهنگی و مناسبتی در شهر کرج به مناسبت هفته دفاع مقدس

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای تبلیغات فرهنگی و مناسبتی در شهر کرج به مناسبت هفته دفاع مقدس


مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از اجرای تبلیغات فرهنگی و مناسبتی در شهر کرج به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.
سید رضا فیض با اشاره به اینکه اجرای عملیات مذکور با همکاری معاونت فنی اجرایی سازمان انجام می شود، گفت: طبق روال گذشته سازمان زیباسازی با داشتن استندهای تبلیغاتی و فرهنگی و مناسبتی در سطح شهر کرج و همچنین دیگر سازه ها تحت عنوان لمپست بنرها دست به اکران تبلیغات فرهنگی و مناسبتی این ایام در سطح شهر زده است.
این مسئول اضافه کرد: از استندهای نصب شده در سطح شهر 30 استند تبلیغ فرهنگی مربوط به آغاز سال تحصیلی جدید و 100 استند مربوط به گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.
وی با اشاره به اینکه با تلاش کارشناسان و طراحان مجرب اداره تبلیغات سازمان زیباسازی شهرداری کرج طرح هایی با موضوعات مذکور طراحی و اکران کرده است، بیان کرد: با توجه به اهداف سازمان و در عین حال عمده ترین دغدغه آن در جهت رفع زوائد بصری در شهر کرج استندهای نام برده شده در مکان هایی بوده که لطمه به فضای بصری نزند. مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در ادامه از عموم شهروندان و کسبه و اصناف خواست تا در جهت هر چه بهتر تلطیف فضای شهری برای شهروندان تعامل و همکاری های لازم با سازمان را داشته باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود