8 مهر 1393
شماره خبر: 130259

تپه مرادآب میزبان دو تن از اعضای شورای شهر کرج شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تپه مرادآب میزبان دو تن از اعضای شورای شهر کرج شد


دو تن از وکلای مردم در پارلمان شهری کرج در بازدید از طرح ساماندهی تپه مرادآب، در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته جهت تملک املاک ریزدانه و ناپایدار اراضی باقیمانده طرح ساماندهی قرار گرفتند.
طرح ساماندهی تپه مرادآب این روزها محل رفت و آمد امنای شهر کرج است و از نمایندگان مردم در خانه ملت گرفته تا پارلمان شهری جهت اطلاع از آنچه در این ستاد می گذرد، راهی بلوار 45 متری کاج می شوند. در آخرین بازدید مسئولان شهری، امروز سعید فیروزگاه و غفور قاسم پور منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر کرج با حضور در ستاد ساماندهی تپه مرادآب، ضمن طرح پرسش ها و دغدغه های خویش، توضیحات لازم را از زبان مدیر اجرایی طرح شنیدند. نمایندگان مردم با تاکید بر تسریع روند تملکات، خواستار به صحنه کشاندن بخش خصوصی برای اجرای طرح های گردشگری در اراضی آزادسازی شده شدند. در این دیدار همچنین منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر کرج با اعلام رضایت از عملکرد مدیریت ساماندهی اعلام کردند: تجربه موفق این مجموعه در ساماندهی بافت فرسوده شهری باید مدنظر شهرداری قرار گیرد و مدیریت شهری کرج باید با ایجاد مشوق های لازم و برطرف نمودن موانع اجرای بهسازی بافت فرسوده شهری تمهیدات لازم در خصوص ورود بخش خصوصی و همچنین اهالی و ساکنین در بافت های فرسوده را در نظر قرار دهد که مجموع این عوامل می تواند در احیا و بازسازی بافت های فرسوده شهر کرج راهگشا باشد. مدیر طرح ساماندهی در این نشست، ضمن خوشامدگویی به اعضای شورای شهر کرج و تشکر از حسن توجه نمایندگان مردم نسبت به سازمان متبوع خویش، گزارش مبسوطی از عملکرد ستاد از بدو تاسیس تاکنون ارایه داد. علیرضا رحیمی اذعان داشت: ستاد ساماندهی طی سالهای اخیر بخشی از پیچیده ترین بافت های فرسوده کرج را از چرخه شهری حذف کرد که می تواند الگویی برای عملکرد موثر در دیگر لکه های فرسوده شهر باشد.
این مسئول بیان کرد: به صحنه کشاندن مشارکت بخش خصوصی و استفاده از توان عظیم تعاونی های مسکن بهترین گزینه برای کاهش فشار از دوش دولت و مدیریت شهری و سرعت بخشی به روند نوسازی بافت های فرسوده است. رحیمی با تقدیر از اقدام خوب پارلمان شهری در تصویب ارتقای ستاد ساماندهی به سازمان بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده اظهار امیدواری کرد شاهد تسریع در حذف بافت های فرسوده از چرخه زندگی شهری باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود