20 مهر 1393
شماره خبر: 130447

بزرگ ترین نمایشگاه تفریحات، بازی و سرگرمی در کرج برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 بزرگ ترین نمایشگاه تفریحات، بازی و سرگرمی در کرج برگزار می شود


تعامل سازمان فرهنگی ورزشی و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج با طراح و مجریان نمایشگاه بزرگ اسباب بازی در تهران، موجب شد تولیدکنندگان این صنعت جذاب، امسال تولیدات و امکانات خود را به استان البرز آورده و شهر کرج به عنوان دومین برگزارکننده این نمایشگاه بزرگ در کشور معرفی شود.
نمایشگاه تفریحات، بازی و سرگرمی امسال با محوریت سه شعار شادی، ورزش و خلاقیت با نگاهی ویژه و تخصصی به موضوع سرگرمی برای تمام سطوح و رده های سنی در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری کلانشهر کرج به اجرا در می آید. این نمایشگاه که از 28 مهرماه به مدت یک هفته در فضای نمایشگاهی پارک چمران برپاست، در دو هزار متر سالن سرپوشیده و یک هزار متر فضای باز مجموعه از بیش از 50 شرکت داخلی و خارجی میزبانی می کند. به گفته قائم مقام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج، در قالب این نمایشگاه که عمده محصولات آن به تولیدات اسباب بازی و وسایل کمک آموزشی اختصاص دارد، تمام مراکز و نهادهای تربیتی و حمایتی گروه سنی کودکان، حضور دارند.
محمودرضا میرزاخانی با بیان اینکه نمایشگاه فوق به صورت نمونه و پایلوت در کرج برگزار شده و برپایی سالانه آن از سوی مسئولان فرهنگی مدیریت شهری پیش بینی شده است، اذعان داشت: به طور قطع در برپایی نخستین مرحله از این نمایشگاه که در قالب بزرگی نیز به اجرا در می آید با مشکلات و ضعف هایی روبرو خواهیم بود که تلاش می کنیم با الگو گرفتن از این مرحله، در سال های بعدی این نمایشگاه را با قدرت و کیفیت بهتر و بالاتری برگزار کنیم.
هدف، فرهنگسازی است نه اقتصادی
میرزاخانی با تاکید بر اینکه اولویت نخست ما در برگزاری نمایشگاه فرهنگسازی برای توجه به کودکان و گوشزد کردن اهمیت بازی برای این قشر است، گفت: بحث اقتصادی و منفعت مالی ملاک عمل ما در برپایی نمایشگاه تفریحات، بازی و سرگرمی نبوده و امیدواریم بتوانیم به محورهای تعیین شده دست یابیم. وی بیان داشت: با توجه به اینکه بیشتر شرکت ها و تولیدکنندگان دعوت شده به نمایشگاه از تولیدکنندگان داخلی هستند تمامی محصولات نیز با تایید شورای نظارت بر اسباب بازی عرضه خواهند شد. معاون اداری - مالی سازمان فرهنگی شهرداری کرج با اشاره به اینکه در این دوره از برپایی نمایشگاه، با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تعاملاتی صورت گرفته تا ارائه نکات آموزشی و تربیتی را نیز در برنامه های جنبی نمایشگاه برای کودکان تدارک ببینند، تعامل با دستگاه های مرتبط با حوزه کودکان از جمله آموزش و پروش و مهدهای کودک را از رویکردهای برگزاری نمایشگاه در سال های آتی عنوان کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود